مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: گزارش کمیسیون درباره لایحه برنامه هفتم توسعه را تا آخر هفته جاری یا نهایتا اول هفته آینده نهایی می‌کنیم.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت تا پایان خردادماه منتشر می‌شود و نهایتا در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد.
سردار آزمون امروز تلاش زیادی انجام داد تا برای لورکوزن گلزنی کند، اما نهایتا در این امر موفق نبود.
یکی از منابع آگاه دولت درخصوص روندی که نهایتا منجر به استعفای وزیر آموزش و پرورش شد، می‌گوید: «پس از مشخص شدن سوءمدیریت‌های گسترده در آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم واریز حقوق اسفند ماه، برخی مقامات در دولت تلاش کردند، وزیر را مجاب به استعفا کنند. این رایزنی‌ها از جمعه ۱۱ فروردین ماه به صورت جدی‌تر دنبال شد تا اینکه گفتگو‌ها نهایتا ظهر دوشنبه ۱۴ فروردین منجر به نتیجه شد.»
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود اینکه خطر اخراج را رد کرده اما جایگاه خوبی در نزد اعضای تیم ندارد.
او در این مورد توضیح داد: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند. این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتا باید تا سوم دبستان درس بخوانند. این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است.»
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی ورزش گفت: رفتار لوکادیا نهایتا غیبت غیر موجه است؛ باشگاه پرسپولیس باید طرح دعوا کند تا بتوانند حقشان را بگیرند.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
از همان زمان مشخص بود بازی در می‌آورند تا در این بازی کار خودشان را انجام دهند، نهایتا مانوری که در شهریور ماه ایران انجام داد، علی اف را عصبانی کرد و او احساس کرد با مانوری که انجام شده در واقع امکان عملیاتی شدن تونل زنگزور در مقطع فعلی وجود ندارد.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت:رئیس مجلس اعلام کرد که اصلاح قانون انتخابات نهایتا تا مهر ماه در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ اگر این اتفاق بیفتد انتخابات ۱۴۰۲ با قانون اصلاح شده برگزار می‌شود.
حملات پیاپی مس در دقایق پایانی راهی به دروازه نساجی نیافت تا نهایتا این بازی با تساوی به اتمام برسد.
حملات پیاپی مس در دقایق پایانی راهی به دروازه نساجی نیافت تا نهایتا این بازی با تساوی به اتمام برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ