رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
هفته آینده گرم ترین روز های سال را سپری می کنیم که به تبع آن مصرف برق هم افزایشی می شود بنابر این باید پرسید وزارت نیرو برای این روزها چه تدابیری را در نظر گرفته است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
گرمترین دمای آب در اقیانوس اطلس شمالی ثبت شده و میزان یخ‌های قطبی در اقیانوس منجمد جنوبی به کمترین حد خود رسیده است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما تا فردا (سه شنبه) در اغلب مناطق کشور ادامه دارد تا جایی که دمای پایتخت فردا به حدود ۴۰ درجه خواهید رسید و تهران فردا گرمترین روز هفته را تجربه خواهد کرد.
آب و هوای این شهر خشک و کوهستانی است. به طوری که در تابستان آب و هوای خنک و خشک دارد و در زمستان سرمای سوزناک بر آن حاکم است. دمای تبریز در گرم ترین حالت ممکن به 30 ال 40 درجه و در سردترین حالت بین 10- تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. بهترین زمان سفر به تبریز از اواسط بهار تا اواخر تابستان است.
پس از تهرانسر بیشترین دما‌ها به ترتیب در ایستگاه‌های ورامین با ۳۳.۶، فرودگاه امام ۳۲، شهریار ۳۰.۸ و چیتگر ۳۰.۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است. از سوی دیگر خنک‌ترین دمای استان نیز صبح امروز از ایستگاه فیروزکوه با میزان ۵.۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای ۱۰- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای جنوبی کشور گرم‌ترین دما را ثبت می‌کنند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: اختلاف دمای سردترین و گرم‌ترین شهرهای کشور در شبانه‌روز گذشته به ۵۰ درجه سلسیوس رسید.
محمد امیدفر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته جلفا با دمای مثبت ۱۰ درجه گرم‌ترین شهر استان و سراب با دمای منفی ۲۵ درجه سردترین شهر استان و کشور بوده است.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۲۲- و ۲۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای استان هرمزگان از جمله جزیره ابوموسی گرم‌ترین دما را دارد.
طی امروز و فردا (۸ و ۹ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۱۱-درجه سردترین مرکز استان کشور است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.
بر اساس اعلام هواشناسی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پدیده غالب در برخی استان ها در هفته آینده خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ