معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
براساس اعلام منابع آگاه، رئیس جمهور ترکیه سوم ژوئن (شنبه ۱۳ خردادماه) سوگند یاد خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شود.
در پی صدور حکم قضایی ضد رئیس جمهور سابق آمریکا، تیم حقوقی ترامپ از حضور وی در دادگاه طی هفته آینده خبردادند.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئیس‌جمهور چین، برای دیدار با همتای روس خود، هفته آینده به مسکو سفر خواهد کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر هفته آینده در نظر دارد به هند سفر کند.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: هفته آینده مدارس تعطیل نیست و من یادداشتی خدمت رئیس جمهور دادم که این تعطیلی‌ها تکرار نشود و مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شوند.
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور به جلسه پنجشنبه هفته آینده موکول شده است.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور به جلسه پنجشنبه هفته آینده موکول شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هفته آینده در سوچی با همتای جمهوری آذربایجانی خود و نخست وزیر ارمنستان ملاقات خواهد کرد.
ماکرون می‌گوید عرضه سوخت به پمپ بنزین‌های فرانسه هفته آینده باز سر گرفته خواهد شد.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که روز پنجشنبه هفته جاری نشست پارلمان برای انتخابات رئیس جمهور این کشور برگزار می شود.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی در بیانیه ای از سفر هفته آینده «یون سوک یول» به انگلیس، آمریکا و کانادا خبر داد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ