صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
«افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش و خوردگی»، «استحکام چسبندگی بالا» و «آلودگی اندک» مهم‌ترین مزایای پوشش‌های نانویی است که برای شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت توان درهم شکستن اراده دشمن صهیونیست را دارد بر حل مشکل ریاست جمهوری در لبنان از طریق گفتگو هم تاکید کرد.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی یک هفته اخیر ادامه داشت که طی آن هفت صهیونیست زخمی شدند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری علیه اشغالگران رخ داده است.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان اذعان کردند که استفاده مبارزان مقاومت از بمب‌های دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
منابع فلسطینی آمار عملیات‌های مقاومتی طی یک ماه اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری را اعلام کردند.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومتی در کرانه‌باختری، درباره هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه العین در نابلس، بیانیه‌ای صادر کرد.
خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار ربایش رهبران حماس و تبادل نظامیان اسیر صهیونیست با آنها شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای ماست.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ