وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی ـ سیاسی راهی واشنگتن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای دیدار با مقامات آذربایجان در سفری ۲ روزه، وارد باکو شد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره یورش اخیر به جنین رایزنی کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم از تصمیم خود برای برکناری وزیر جنگ این رژیم منصرف شده است.
وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.
رویترز به نقل از منابع آگاه فاش ساخت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی محرمانه با نتانیاهو داشته و کماکان در قدرت باقی می‌ماند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، از وی بابت افتتاح سفارت خود در سرزمین های اشغالی تشکر کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تقویت روابط ایران و روسیه گفت: انتظار دارم جسارت تهران در نتیجه روابط با روسیه تقویت شود.
وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هم دیدار و گفتگو کردند.
دادگاه منطقه «لود» امروز کارگر منزل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی به حبس محکوم کرد.
«بنی گانتز» در ادامه روند تلاش برای جلوگیری از دستیابی به توافق لغو تحریم ها علیه ایران، با فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام دیدار کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به  سفر «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن به اهداف خصمانه آن علیه ایران اشاره کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ