طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن) برای جنوب استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (۶ بهمن) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
در حالی که آتش‌بس هفت روزه در سودان از شامگاه دوشنبه وارد مرحله اجرا شده است، منابع رسانه‌ای از پرواز جنگنده‌ها و درگیری‌های پراکنده در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.
تندباد همراه با گرد و غبار روز دوشنبه بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفت. این پدیده جوی سبب ایجاد مشکلاتی در تردد ساکنان در خیابان‌ها و معابر بویژه در محلات حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان شده است.
بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه‌ای مهیب استان‌های جنوبی ترکیه و مناطق شمالی سوریه را لرزاند.
بامداد دوشنبه زمین لرزه 7.4 ریشتری جنوب شرق ترکیه را لرزاند که منجر به خرابی گسترده در این کشور و مناطق اطراف از جمله سوریه و عراق شده است.
بامداد دوشنبه زمین لرزه 7.4 ریشتری جنوب شرق ترکیه را لرزاند که منجر به خرابی گسترده در این کشور و مناطق اطراف از جمله سوریه و عراق شده است.
بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه (۱۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش آغاز می‌شود.
دوشنبه سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق کشور فعال است در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و روز دوشنبه هم بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف را شدت بخشید و روند ساخت یک شهرک جدید در اراضی اشغالی را نیز کلید زد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
رئیس دومای دولتی روسیه از تصویب معاهدات مناطق الحاقی جدید در پارلمان این کشور در روز دوشنبه خبر داد.
«ولودیمیر زلنسکی»روز دوشنبه مقامات ارشد امنیتی در مناطق کیف، لویو و ترنوپل را طی فرمانی ار کار برکنار کرد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، رگبار و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ