بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد امنیتی آمریکا برخی گزارش‌ها درباره توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو را رد کرد.
تنها چند روز پس از ورود نخستین زیردریایی هسته‌ای آمریکا به کره جنوبی، دومین زیردریایی هسته‌ای نیز از واشنگتن وارد سئول شد.
یک شخصیت آمریکایی نزدیک به جو بایدن از آغاز روند بازنگری واشنگتن در روابط خود با تل‌آویو خبر داده است.
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به وقایع اخیر کرانه باختری، دولت آمریکا را شریک جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
در پی شنیده شدن صدای مشکوک انفجار در واشنگتن، سازمان حوادث غیر مترقبه آمریکا اعلام کرد که صدای مهیب در سرتاسر واشنگتن حس شده؛ پرواز یک هواپیمای سبک در منطقه ممنوعه علت این صدای مهیب بود.
یک رسانه آمریکایی در مطلبی به بررسی دلایل عدم تقویت روابط امنیتی میان عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا در نتیجه امضای پیمان دفاعی میان دو کشور پرداخته است.
یک نشریه تخصصی نظامی آمریکا نوشته است که جنگنده‌های اف-۱۶ ساخت این کشور در صورت ارسال به اوکراین، خسارات چشمگیری را متحمل خواهند شد.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
بنا به اعلام ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا، واشنگتن یک هواپیما با قابلیت بکارگیری در جنگ هسته ای در کشور ایسلند مستقر کرده است.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
یک ژانرال آمریکایی مدعی شد که متحدان این کشور در آسیا می توانند در برابر رقبای این کشور در این قاره بایستند.
تیراندازی در واشنگتن آمریکا به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.
یک اندیشکده آمریکایی مدعی است که ذخایر نظامی واشنگتن به حدی تحلیل رفته که برای جنگ احتمالی و بلندمدت با چین، «آمادگی کافی» ندارد.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
یک سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا امروز اعلام کرد که لیبیاییِ متهم به ساخت بمب در حادثه لاکربی در بازداشت این کشور است.
خط تلفن ویژه‌ای که در آغاز رویارویی نظامی روسیه و اوکراین برای مخابره پیام‌های اضطراری بین واشنگتن و مسکو راه‌اندازی شده بود، تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته است!
وزارت امور خارجه آمریکا با گذشت یک روز در بیانیه ای مرگ شهروند این کشور در عراق را تایید کرد.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه نفوذ واشنگتن بر کی‌یِف تمام مرزهای ممکن را رد کرده اعلام کرد آمریکا به‌تدریج به یکی از طرف‌های مستقیم جنگ اوکراین بدل می‌شود.
در حادثه تیراندازی در شهر واشنگتن پایتخت آمریکا، یک نفر کشته و ۶ تَن نیز زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ