یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
جهاد دانشگاهی و شرکت ملی نفت در زمینه توسعه فناوری شکافت هیدرولیکی برای ازدیاد برداشت از میادین نفت همکاری می کنند.
دروغ گفتن به خود کار دشواری است حتی زمانی که ما با دروغ احاطه شده ایم. خودفریبی مستلزم شکافتن شخصیت است با این وجود، دروغ گفتن در ملاء عام این گونه نیست.
خونریزی سر سعید عزت اللهی باعث شد تا دقایقی از بازی ایران و ازبکستان متوقف شود.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
دیرینه شناسان آرژانتینی یک دایناسور بزرگ گردن دراز را که در حدود ۹۰ میلیون سال پیش می‌زیسته و حدود ۹۰ متر طول داشته است را کشف کرده‌اند.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
منابع عبری از تظاهرات گسترده ده‌ها هزار نفری حامیان راستگرای نتانیاهو از طرح بحث برانگیز اصلاحات قضایی که کابینه بنیامین نتانیاهو قصد اجرای آن را دارد، خبر دادند.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
آرمادیلو‌ها همیشه بچه‌های یکسانی را به دنیا می‌آورند که از شکافتن یک تخمک بارور شده به وجود آمده اند. در میان پستانداران، این ویژگی منحصر به فرد را آرمادیلو‌های نه نواری و دیگر نژاد آن‌ها یعنی داسیپوس (از پستانداران بی‌دندان حفاری که از جنوب ایالات متحده تا آرژانتین یافت می‌شوند) دارند.
پسرجوان به قاضی «عارفی راد» گفت: وقتی سینه پدرم را با چاقوهای اره ای شکافتم فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است. به همین دلیل قلب پدرم را از سینه اش بیرون آوردم و آن را در پشت بام مجتمع مسکونی به طور کامل خوردم!...
زمین لرزده شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر مناطقی از پاکستان را تکان داد؛ که خسارات و شکاف‌هایی عمیق ایجاد کرد
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
سلمان رشدی تا به امروز حداقل ۱۸ کتاب نوشت که ۱۳ کتاب وی شامل رمان‌های داستانی است. رمان آیات شیطانی چهارمین کتاب رمان اوست. این کتاب ۹ فصل مشتمل بر جبرئیل فرشته، ماهوند، الوون دئوون، عایشه، شهر پیدا و ناپیدا، بازگشت به جاهلیت، عزرائیل فرشته، شکافتن دریای عرب، چراغ شگفت‌انگیز است. او در فصل سوم کتاب از پیامبر اکرم به عنوان ماهوند یاد کرد، نامی به معنای تجسم شیطان که در قرون وسطی توسط مخالفان ایشان به کار گرفته می‌شد تا به ایشان تهمت دروغ‌گویی و پیامبر نبودن بزنند.
صخرۀ النصله نمونه‌ای عالی از نیروی خارق‌العاده‌ی طبیعت است. این سنگ غول‌پیکر طوری شکافته شده که انگار یک موجود بیگانه با سلاح لیزری آن را به دو نیم کرده است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
بر اساس محاسباتی که توسط پروفسور جفری گوردون انجام شده است، این طرح برای تولید مقدار یکسانی از انرژی نسبت به بهترین گزینه شکافت هسته‌ای به شش برابر جرم کمتری نیاز دارد.
کاروان تیم فوتبال استقلال دقایقی بعد تهران را به مقصد آبادان ترک می‌کنند.
رابرت مالی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران با تکرار ادعاهای همیشگی آمریکا مدعی شد که تهران بسیار نزدیک به داشتن مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت بمب است.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ