یک رسانه آمریکایی در مطلبی به بررسی دلایل عدم تقویت روابط امنیتی میان عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا در نتیجه امضای پیمان دفاعی میان دو کشور پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
قائم مقام باشگاه پیکان در پی برگزاری بازی هوادار و پرسپولیس در دستگردی، درباره میزبانی از قهرمان لیگ در آزادی توضیح داد.
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
سرمربی پیکان واکنش تندی قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
شاید بزرگ‌ترین غافلگیری و ایراد روز گذشته ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری و حضور پیمان بابایی به‌جای او در ترکیب بود.
یکی از بیماران از رفتار مشکوک جراحانی می‌گوید که پیش از عمل زمانی که بیماران تحت بیهوشی هستند سعی می‌کنند امضای فرم‌ها را در حالی که مردمک چشم‌های بیماران باز است از آنان بگیرند. منتقدان می‌گویند لیزیک باید ممنوع شود چرا که خطری برای سلامت عمومی اس و یک اپیدمی درد و کوری در سراسر جهان به دلیل این روش ایجاد شده است.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
باید منتظر ماند و دید که آیا پیمان قربانی، محمدرضا فرزین را هم از بانک مرکزی بدرقه می‌کند و یا پیش از آن فرزین تصمیم می‌گیرد که او را از ساختمان شیشه‌ای میرداماد بدرقه کند؟
کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بار‌ها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روز‌های بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آن‌ها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
طی فرآیندی عجیب، پیکان از خطر دریافت گل اول مقابل آلومینیوم گریخت.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
مهاجم پیکان نسبت به اتفاقاتی که بعد از بازی تیمش مقابل نساجی و استقلال رخ داده ابراز ناراحتی کرد.
مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
سرمربی آبی پوشان که سابقه در رفتن از کوره را دارد، از طرح یک سئوال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بر آشفت و دقایقی را به پاسخ به آن سئوال خاص پرداخت.
بعد از کش و قوس های فراوان مشخص شد که پیکان امروز در تهران از ملوان میزبانی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ