یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آلمان به‌رغم موضع اخیر وزارت خارجه این کشور درباره تصمیم آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، گفت که برلین نمی‌تواند و نمی‌بایست در تصمیم واشنگتن مداخله کند!
به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌توانند با وضعیت «آستانه گریز» ایران روزگار بگذرانند، اما اسرائیل اعلام کرده که نمی‌تواند. اگرچه واشنگتن مواضع سخت و تهدید‌آمیزی در مورد ایران مطرح کرده است، اما تا به اینجای کار تحت تاثیر رجزخوانی‌های نتانیاهو که گفته «بار دیگر سال ۱۹۸۳ از راه رسیده و ایران همان آلمان نازی است» قرار نگرفته است.
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد تکذیبیه مقامات آمریکا و اوکراین فایده‌ای ندارد، چون کاملا روشن است که دولت اوکراین بدون هماهنگی با واشنگتن، نمی‌تواند به محل اقامت رئیس‌جمهور روسیه حمله کند.
تحلیلگران سعودی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای سنگ اندازی درمسیر توافق با ایران تاکید کردند که واشنگتن باید به این توافقنامه احترام بگذارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
یک مقام دولت آمریکا می گوید واشنگتن اطمینان دارد که کمک های اختصاصی به اوکراین، در جای درست صرف می شود.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
برای بعضی از سعودی‌ها هیچ چیز نمی‌تواند ناامیدکننده‌تر از طلاق عربستان سعودی از ایالات متحده باشد. دهه گذشته ایمان بسیاری از سعودی‌ها به واشنگتن را متزلزل کرده چرا که حس می‌کنند احساس نزدیکی‌شان به امریکا و تحسین آن کشور از سوی سیاستمداران، سیاستگذاران و روزنامه نگاران امریکایی احساسی متقابل نیست.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
«دیمیتری پسکوف» به انتخابات کنگره آمریکا و نتایج آن واکنش نشان داد و تأکید کرد که این انتخابات تغییری در روند بد روابط مسکو - واشنگتن نخواهد داشت.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احتمال نمی رود این کشور و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس یا دیداری داشته باشند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو کسی را تهدید نمی‌کند اما اگر مجبور به استفاده از سلاح اتمی بشود، آمریکا نمی‌تواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که واشنگتن هرگز همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
منابع آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن، از بیم واکنش خطرناک روسیه، تجهیز اوکراین به موشکهای دوربرد را به تعویق انداخته است.
سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد دولتی که در سال ۱۹۴۵ شهرهای ژاپن را بمباران اتمی کرده، نمی‌تواند مسکو را به بی‌مسئولیتی در قبال سلاح‌های اتمی متهم کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی خبری در واشنگتن مدعی شد که ایالات متحده به چین اجازه نخواهد داد تایوان را منزوی کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی خبری در واشنگتن مدعی شد که ایالات متحده به چین اجازه نخواهد داد تایوان را منزوی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ