رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان استان در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: نجف میزبان این موکب خواهد بود.
مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
مشهد- مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور با حضور ۲۸ تیم در مشهد مقدس برگزار شد.
مشهد ـ  مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی از آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور ویژه برادران به میزبانی خراسان رضوی یادواره شهیدابراهیم هادی خبر داد.
مشهد ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رقابت فرهنگیان در مسابقات قرآن یک فرصت تربیتی و نشانه اهمیت ویژه قرآن در مدارس است
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
اهواز- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بهترین محل برای تربیت معلمان مدارس، دانشگاه فرهنگیان است.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی، رؤسای قوا بر لزوم تصویب هرچه سریعتر این قانون تاکید داشتند؛ لذا امیدواریم جدیت خود را در تسریع و اتقان روند تصویب و اجرای قانون جدید عفاف و حجاب به خوبی نشان دهند و ثمرات آن را به زودی در جامعه مشاهده کنیم.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اگر فرهنگیان عضو صندوق کد سجام خود را در سامانه در سایت صندوق ثبت نکنند؛ امکان واگذاری سهام به خودشان مقدور نخواهد بود.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد اسکان فرهنگیان طی نوروز سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی از ظرفیت اسکان مدارس استفاده کردند.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز ۱۴۰۲ با پذیرش ۴۸ هزار خانوار به طور رسمی آغار به کار کرد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بورسی کردن هلدینگ‌ها در راستای تأمین مطالبات و انتظارات ذی‌نفعان یکی از دستورکارهای اصلی مؤسسه بوده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان صرفاً نیروی انسانی تربیت نمی‌کند و ماموریت‌گرا شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
هرچه به زمان آغاز جام جهانی نزدیک می‌شویم تعداد متقاضیان حضور در این رویداد و آن‌هایی که می‌خواهند بازی‌ها را به جای تلویزیون خانه‌شان در استادیوم ببینند بیشتر از قبل می‌شود. بازی جالبی هم به را‌ه انداخته‌اند که مثلاً می‌خواهیم آدم‌های مختلف را ببریم تا کار فرهنگی انجام دهند.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش خواهیم کرد مشکل نیروهای مهرآفرین به زودی حل و فصل شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی و این نهاد حمایتی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ