سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای تبدیل مدرسه مهرگان آبادان به موزه تعلیم و تربیت خوزستان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی خبر داد.
اهواز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در این استان خبر داد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافرها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اثرات کار فرهنگی بر کاهش تخلفات و پیگیری مطالبات مردمی در خصوص برخورد با تخلفات موتورسواران خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: معضلات بنای تاریخی تئاتر شهر را فردا در هیات دولت پیگیری می‌کنم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: راه بازگرداندن اعتماد فرهنگیان به صندوق ذخیره پیگیری و تحقق کامل قوانین مقررات مالی است و یکی از اصول کلیدی حاکمیت شرکتی شفافیت است.
عضو شورای شهر تهران گفت: به رغم جلسات و پیگیری های کمیسیون فرهنگی شورا، متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص املاک واگذار شده صورت نگرفته است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و پیگیری نهادهای مجری باعث می‌شود شعار سال محقق شود.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
حجت الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای پیگیری قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داد.
معاون میراث فرهنگی در پاسخ به نامه پیگیری معاون شهرسازی درباره بافت تاریخی شیراز از ملاحظات این وزارتخانه خبر داد و نوشت: لازم است کلیه بناهای ثبت ملی و واجد ارزش تملک و احیا شوند.
سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت سفیران فرهنگی کشور ما هستند.
حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها ۲۴ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلّغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.
باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس لازم است موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کند.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی، این پرسش برای عموم مطرح است که آیا بهتر نیست نیرو و امکانات نیرو‌های انتظامی ابتدا صرف پیشگیری و پیگیری ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم توسط جنایتکاران شود؟ در مورد عنوان جرم بدحجابی هم آیا شایسته‌تر نیست که از بانوان فرهنگی تقاضا شود که در صورت لزوم با روی خوش و زبان نرم به افراد تذکر دهند؟
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
قائم مقام میراث فرهنگی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ