ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز ۱۴۰۲ با پذیرش ۴۸ هزار خانوار به طور رسمی آغار به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد اسکان فرهنگیان طی نوروز سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی از ظرفیت اسکان مدارس استفاده کردند.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر ورودی به استان داشته ایم که در نهایت به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ نفر در استان و ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی اسکان داشتند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
دزفول - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان پذیرش شدند.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ورودی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی از ۵۰ هزار نفر به شهرهای مختلف استان اردبیل گذشت.
اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.
سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، اعلام برنامه‌های تهرانگردی، باز شدن مراکز گردشگری پلمپ شده و توزیع بسته‌های سفر به مسافران ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضاهای اسکان آموزش و پرورش در روز اول فروردین ۱۴۰۲، میزبان ۳۲ هزار مسافر از نقاط مختلف کشور بودند.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ده درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
تعدادی از کمپ‌ها در پارک‌ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد کرده است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال با اضافه شدن یک‌هزار و ۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان نوروزی هفت هزار کلاس در ۶۰۰ مدرسه در اصفهان پذیرای میهمانان است.
مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.
مشهد _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ظرفیت اقامت نوروزی برای ایام پیش رو در استان نسبت به مدت مشابه یکسال قبل به میزان ۲۶ درصد رشد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ