مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بورسی کردن هلدینگ‌ها در راستای تأمین مطالبات و انتظارات ذی‌نفعان یکی از دستورکارهای اصلی مؤسسه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.
معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: حجاب اصل شرعی و دینی است و انتظار می‌رود کمیسیون‌های فرهنگی و قضائی مجلس شورای اسلامی این موضوع را دنبال کرده تا به نتیجه برسد.
انتظار مسلمانان اندونزیایی برای استقبال از رئیس جمهور در مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا را در این ویدئو می‌بیند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: راه بازگرداندن اعتماد فرهنگیان به صندوق ذخیره پیگیری و تحقق کامل قوانین مقررات مالی است و یکی از اصول کلیدی حاکمیت شرکتی شفافیت است.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعضای مؤسسه انتظار دارند تا گزارش شفافی از عملکرد مجموعه ارائه شود.
سمنان- استاندار سمنان گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها انتظار، کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان به میراث فرهنگی واگذار شد.
طبق اصول فنگ شویی خرگوش نمایانگر چوب است و آب چوب را پرورش می‌دهد. صنایع و مشاغلی که عنصر اصلی به کار رفته در محصولات شان چوب است مانند تولید کنندگان محصولات فرهنگی، ناشران، کشاورزان و سازندگان مبلمان در سال جاری سود عایدشان خواهد شد.
این انتظار البته متاثر از وعده‌های خود این نهادها بود، کما اینکه یکی از این نهادها در خرداد سال 1401 از تدارک 10 فیلم برای جشنواره فجر چهل و یکم خبر داد و اکنون شنیده می‌شود تنها یک فیلم در این دوره از جشنواره دارد! چگونه ممکن است آن تدارک به این خروجی منتهی شده باشد؟!
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
عباس آخوندی در روزنامه اعتماد نوشت: انتظار کارایی و کارآمدی از شورای انقلاب فرهنگی با کدام یک از تجربه‌های گسترده شما در دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و رسانه سازگار است؟
عباس آخوندی در روزنامه اعتماد نوشت: انتظار کارایی و کارآمدی از شورای انقلاب فرهنگی با کدام یک از تجربه‌های گسترده شما در دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و رسانه سازگار است؟
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرز‌های جنوبی ایران باقی مانده و ما منفعلانه نظاره گر برنامه ریزی کشور‌های دور و نزدیک برای بهره مندی از این فرصت طلایی هستیم.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در دروس دانش آموزان اشاره شود.
روزنامه آرمان خبری با انتشار مطلبی با عنوان «سایه انتصاب یک داماد دیگر بر صندوق ذخیره فرهنگیان»، مدعی شده که داماد یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شده است.
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.
گروهی از هنرمندان در انتظار نشسته‌اند تا فعالیت و کیفیت فعالیت‌شان را با مدیران ارشد مرتبط تنظیم کنند و از این منظر شتاب بخشیدن به تعیین ترکیب مدیران فرهنگی ارشد دولت یک ضرورت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ