مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیداراعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل بارهبرانقلاب
پاکدشت- استاندار تهران از آماده باش دستگاه‌های ذیربط و ستاد بحران این استان در منطقه فیروزکوه خبر داد.
پاکدشت- استاندار تهران از آماده باش دستگاه‌های ذیربط و ستاد بحران این استان در منطقه فیروزکوه خبر داد.
پاکدشت- استاندار تهران از آماده باش دستگاه‌های ذیربط و ستاد بحران این استان در منطقه فیروزکوه خبر داد.
نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بر ضرورت تخصیص صد درصدی اعتبارات فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان ها تاکید شد.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
دزفول - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: اولویت اسکان باید به مراکز اقامت رسمی اختصاص داده شود و بعد از تکمیل ظرفیت آن‌ها، به مراکز اقامت غیررسمی فرصت داده شود.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ده درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز ۱۴۰۲ با پذیرش ۴۸ هزار خانوار به طور رسمی آغار به کار کرد.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فراهم شدن امکان نوبت گیری تلفنی از طریق سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ بنابر درخواست شهروندان خبر داد.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی گفت:امکان توسعه کشت و تکثیر گیاهان غیربومی توسط محققان کشور وجود دارد اما اولویت با گونه های بومی کشور است.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با تشریح عملکرد کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی، از برنامه‌ریزی برای تدوین استاندارد و کیفی‌سازی خدمات موکب‌ها خبر داد.
هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که دشمن در جبهه ضد فرهنگی هزینه می‌کند بسیار بالاست، گفت: بودجه سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ۴۶۹ شهرستان و ۳۱ استان از مواجب دریافتی مسیح علینژاد کمتر بوده است.
نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.
مشهد ـ مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌ها در مشهد تکمیل شده است.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، از اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی پاکبان و ۱۲۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ