اهواز- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بهترین محل برای تربیت معلمان مدارس، دانشگاه فرهنگیان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.
اردبیل- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: تیم اصفهان در اولین دوره لیگ والیبال دختران دانشگاه فرهنگیان کشور به مقام قهرمانی رسید.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
رئیس‌جمهور در آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: در وزارت آموزش و پرورش حتما از نگاه‌ها و نظرات اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمندتربیت معلم، هدر رود.
دانشگاه فرهنگیان، شایعات مربوط به نحوه هیأت علمی شدن مجتبی همتی فر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تکذیب کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مصاحبه‌ها باید مؤثر تر شوند. ضمن اینکه در این ازمون به جای پرداختن به تست‌های ریاضی سوالاتی پرسیده می‌شود که بیشتر به سود معلمان خواهد بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان صرفاً نیروی انسانی تربیت نمی‌کند و ماموریت‌گرا شده است.
سرپرست ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:از سال ۱۳۹۴ متعاقب چندین دوره آزمون استخدامی و برگزاری دوره مهارت‌آموزی، بیش از ۱۰۷ هزار مهارت‌آموز به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
حجت الاسلام محمود اصغری، امام جمعه اسبق میاندوآب و امام جمعه فعلی سرعین، به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی شد.
در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش۱۷۰ هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان با هدف تحقق طرح هر دانشجو معلم، یک امدادگر به امضا رسید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه به دین‌دار بودن دانشجو نباید اکتفا کنیم. این دانشجویان باید دین‌دان باشند و فهم دین را به دست آورند. البته به این نیز نباید اکتفا کرد.
حذف واژه دانشگاه از سردر دانشگاه بلخ با واکنش‌های تند فرهنگیان، نویسندگان و شماری از شهروندان عادی افغانستان روبرو شد. بسیاری از فرهنگیان و شهروندان افغانستان حذف این واژه را فارسی‌ستیزی دانستند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه فرهنگیان ۱۱۰ به یک است در حالی که این عدد برای دانشگاه‌های کشور ۲۰ به یک است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش خواهیم کرد مشکل نیروهای مهرآفرین به زودی حل و فصل شود.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در دستور کار ما قرار دارد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کسی که فضای دانشگاه فرهنگیان را تجربه کرده است، قطعاً آمادگی بهتری برای معلم شدن دارد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مهرماه که دانشگاه‌ها باز و آموزش‌ها حضوری شود در تأمین خوابگاه ۴۰ هزار دانشجو مشکل خواهیم داشت.
با توجه به آنکه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، دروازه ورود بسیاری از این واژه‌ها هستند، عملاً نخستین مواجهه بخش وسیعی از کاربران ایرانی با این واژه‌ها، ترجمه‌شان خواهد بود که در محیط‌های علمی ایران به عنوان معادل در نظر گرفته شده و در نهایت فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مقام دیده‌بان و دروازه‌بان، این واژگان را به عنوان معادل در ساختار رسمی نیز قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ