عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی و این نهاد حمایتی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حمایت اپسد برای ایجاد مرکز منطقه‌ای پارلمانی پایش گرد و غبار خبر داد.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حمایت اپسد برای ایجاد مرکز منطقه‌ای پارلمانی پایش گرد و غبار خبر داد.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
رئیس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه برنامه هایی برای افزایش تعداد دانش بنیانهای این پژوهشگاه داریم، گفت: اما درصدد حمایت از شرکتهایی که به یک جریان اقتصادی و گردش مالی درستی ختم می شود، هستیم.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
سازمان حمایت اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی و مواد شوینده مجوزی برای افزایش قیمت دریافت نکرده‌اند و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده‌اند، ملزم به برگرداندن قیمت‌ها شده‌اند.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می گردد.
مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان از حمایت شرکت تعاونی صندوق تعاون روستایی در تأمین سرمایه در گردش تشکل‌های زیر نظر سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یادداشتی کوتاه به وضعیت این باشگاه پرداخت.
حامد بهداد نوشت: علی دایی محبوب و قهرمان ما است. ایرانی است و ایرانی دوستش دارد. ناشناس برنامه افق از جانب ما حرف نزند.
در حالیکه بررسی ها از وضعیت تولید، حکایت از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در این بخش دارد بانکها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات به این بخش در ماه های پایانی سال کم کاری می کنند.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
اگرچه اصل سرکوب قیمت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و گردش چرخه‌ای صنعت اجرا می‌شود اما نه تنها منجر به افزایش ۵۵ برابری قیمت شیر خام شده بلکه سرانه مصرف خانوارها در همه دهک‌ها را کاهش داده است.
رییس آزمایشگاه همکار مرجع کشوری آنفلوآنزا انستیتو پاستور با این توضیح که آنفلوآنزا انواع A، B و C دارد، بیان کرد: رصد کردن نوع ویروس عامل بیماری آنفلوآنزای در گردش مهم است، ولی برای همه انواع آن درمان‌های حمایتی انجام می‌شود. البته بعضی از دارو‌ها وجود دارند که اختصاصی برای آنفلوآنزای نوع A هستند. آزمایشگاه آنفلوآنزا، اول مشخص می‌کند که فرد آیا واقعا به آنفلوآنزا مبتلا هست یا خیر و در صورت جواب مثبت، ساب تایپ‌های آن را مشخص می‌کند. البته در انستیتو پاستور ایران فقط آنفلوانزای نوع انسانی تشخیص داده می‌شود.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت از مهلکه گریخته است.
محمدعلی احمدزاد اصل کارشناس بازار سرمایه در خصوص بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه بیان کرد: از بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه استقبال می کنیم و حتما اجرای بندهای این بسته اثر مثبتی در بازار سرمایه خواهد داشت.
نخست وزیر پاکستان، که به دوحه سفر کرده در «میز گرد تجارت و سرمایه گذاری میان قطر و پاکستان» گفت که قطر شریکی قابل اعتماد است و پاکستان از حمایت های قطر قدردانی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ