سرمربی سابق نفت آبادان بار دیگر هدایت این تیم‌ را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در مورد آردا گولر دو سناریو پیش رو دارد، یا می تواند با او فسخ کند یا موقتا تا ژانویه او را از فهرست کنار بگذارد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید (نورسپهر/فوتوسفر) است که به صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف آن‌ها به وسیله فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود به وجود می‌آید. این لکه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح خورشید در آن ناحیه‌ها به وجود می‌آیند. لکه‌های خورشیدی دارای قطر‌هایی به ابعاد ۱۶ کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها بدون تلسکوپ هم قابل مشاهده است.
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
مهریه در عقد موقت و دائم متفاوت است. در عقد موقت پرداخت مهریه ضروری است و در عقد دائم دارای انواعی است که زن و مرد پیش از ازدواج در خصوص نوع آن باید با یکدیگر توافق کنند.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
صدور صیغه نامه نیز مشنول پرداخت هزینه‌هایی در دفترخانه است که در موارد الزامی به ثبت عقد موقت در محضر، با پرداخت هزینه‌های مربوطه، ثبت اردواج صورت می‌گیرد. حال گا‌ها در این زمینه سوالی مطرح می‌شود که هزینه صیغه موقت چه مواردی را شامل می‌شود؟
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه‌ها به صورت علی الحساب و بر اساس نرخ‌های سال گذشته است تا هر موقع هم دانش آموز از ثبت نام منصرف شد کل شهریه پرداختی عودت شود.
باشگاه النصر اعلام کرد که سرمربی کروات تیم زیر 19 ساله های این باشگاه، به صورت موقت جانشین رودی گارسیا می شود.
ذاکری با اشاره به اینکه مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نیز نشان دهنده افزایش موارد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، تصریح کرد: با شناسایی به موقع موارد و تحت درمان قرارگرفتن آنان هیچ گونه فوتی ناشی از این بیماری در سطح استان در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
اصفهان- معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می‌دهیم، مهمان خانواده‌های متقاضی شود.
در صورت صدور دستور موقت کمیته استیناف، هادی محمدی امکان حضور در بازی آلومینیوم را خواهد داشت.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
چندی پیش جانلوکا ویالی اعلام کرد که از سمت خود در تیم ملی ایتالیا به صورت موقت کناره گیری می‌کند تا به مبارزه طولانی مدت با سرطان پانکراس ادامه دهد.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
مشهد ـ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سهمیه آرد ۳۰۰ نانوایی متخلف در مشهد از ابتدای تیرماه تا کنون به صورت موقت یا دائم قطع شده است.
گاهی بر اساس شرایط و در راستای حفظ سلامت اهداکننده و گیرنده خون و فرآورده‌های خونی، برخی افراد از اهدای خون به صورت دائم یا موقت معاف می‌شوند.
اهواز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از کارهایی که مجلس دنبال کرده است؛الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا بود.
بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به صورت موقت هدایت این تیم را تا مسابقات بین قاره ای ۲۰۲۲ بر عهده گرفت.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
با این تساوی لیورپول ۹ امتیازی شد تا به صورت موقت به رده پنجم صعود کند. اورتون با ۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ