تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در ۱۴ استان کشور دعوت میکند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.
دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.
چنانچه بیمه‌شده بیکار، اشتغال مجدد خود را اعلام نکند و به‌رغم اشتغال همچنان به دریافت مقرری بیمه بیکاری ادامه دهد، باید مقرری دریافتی از زمان اشتغال را به تأمین اجتماعی برگرداند.
قانون استخدام کشوری، علاوه بر اینکه در شرایط دریافت مستمری مادر فوت شده، دارای تفاوت‌هایی با قانون تأمین اجتماعی بوده، از حیث افرادی که حق دریافت حقوق مادر بعد از فوت را داشته نیز کمی متفاوت از قانون تأمین اجتماعی است.
دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی امروز شنبه شرایط دریافت یارانه مجدد این گروه ها را اعلام کرد.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی به ۲۰ بانک مختلف، تسهیلات ودیعه مسکن از ۴۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود که البته شرایطی دارد.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نحوه دریافت مجوز و فعالیت ون‌کافه‌ها و خودروهای غذا در شهر تهران را تشریح کرد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اکنون مسافرینی که از کشور‌های آلوده وارد کشور می‌شوند، باید تست منفی داشته باشند. اگر تست نداشته باشند، در داخل کشور تست می‌گیریم و اگر تست‌شان مثبت باشد، باید در قرنطینه قرار گیرند.
پیکان‌پور تصریح کرد: در صورتی که بیماری با نسخه الکترونیک برای دریافت انسولین به داروخانه مراجعه کند، تغییر قیمت‌های اخیر شامل حال وی نمی‌شود و با قیمت‌های قبلی دارو را تهیه خواهد کرد.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
شرایط دریافت گواهینامه ناشنوایان و ممنوعیت های رانندگی
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ