رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه‌ها به صورت علی الحساب و بر اساس نرخ‌های سال گذشته است تا هر موقع هم دانش آموز از ثبت نام منصرف شد کل شهریه پرداختی عودت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که ۱۰ ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند، اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
رضا درویش می‌گوید هوادار متمول پرسپولیس بدون هیچ چشمداشتی مبالغی را برای مهیا کردن زیرساخت‌ها در اختیار این باشگاه قرار می‌دهد.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا و اطمینان از اصالت و تطابق داشتن با خرید خود، مبلغی به عنوان بیعانه و یا پیش پرداخت برای شخص آگهی دهنده واریز نکنید.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
باشگاه پاری‌سن ژرمن بدون دریافت هیچ مبلغی با جدایی آندر هررا، هافبک اسپانیایی خود، موافقت کرده است.
فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
ارسلان مطهری مهاجم استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است.
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی سوئیس، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور بر پایه منافع متقابل، در عرصه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.
هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد گمانه زنی است. تا زمانی که رای صادر و ابلاغ نشود نمی‌توان گفت رای نصف خواهد شد یا در کل چه مبلغی کم می‌شود
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ