دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین مرعشی گفت: در سال ۹۸ و برای بحث بنزین، آقای جهانگیری از حدود ۲ ماه قبل از افزایش قیمت، افرادی را در جلسه‌ای دعوت کرد که من هم در آن حضور داشتم و گزارش آن به آقای روحانی هم داده شد.
ژوزه مورایس در مورد جزئیات مصدومیت امید نورافکن توضیح داد‌.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
اعلام خبر سفر اسماعیل هنیه، رهبر حماس به تهران، دو ماه پس از سفر او به عربستان سعودی و درست همزمان با روز‌هایی که قرار بود نخستین سفر وزیر خارجه عربستان به تهران پس از ۱۷ سال انجام شود، گمانه‌هایی در مورد احتمال ارتباط این رفت‌و‌آمد‌ها با هم ایجاد کرد.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: گرفتن خودروی شاسی‌بلند یک دروغ بزرگ است. توافقی انجام شد که نمایندگان پول را به حساب بریزند و چند ماه در صف بمانند و خودروی خود را دریافت کنند. درحالی‌که این روش رانتی هم نداشت، اما بعد از یکی دو روز این موضوع را منتفی کردند تا حاشیه‌سازی نشود.
12 اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت 65 روز، آنها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از ماه فوریه سال جاری میلادی تا به حال با پپ گواردیولا صحبت نکرده است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
سرمربی استقلال نسبت به شرایط به وجود آمده و عدم حمایت از تیمش گلایه کرد.
سخنگوی صنعت برق گفت: در دو ماه سرد سال نیروگاه ها ۶۰ درصد گاز و ۴۰ درصد سوخت مایع مصرف کردند.
با برنامه ریزی صورت گرفته در تامین و تولید، نخستین سری محصول هایما 8S دو ماه زودتر از موعد مقرر تحویل مشتریان شد.
مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.
قهرمان جهان در سال 1978 در مورد روند ورود تیمش به فرمول یک صحبت کرد.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال به منظور برگزاری دور جدید اردوهای این تیم برای حضور در انتخاباتی جام جهانی اوایل ماه آینده به ایران باز می گردد.
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
بازیکن تیم فوتبال امید ایران که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به جام جهانی قطر بود، گفت: کارلوس‌ کی‌روش نکات آموزنده‌ای به ما یاد داد.
دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه استقلال امروز به حساب آن‌ها واریز شد.
از دوماه دیگر فرار از محکومیت دوپینگ غیرممکن می‌شود
هافبک استقلال از رویایش برای ارائه نمایش موفق در جمع آبی‌پوشان و کسب مجوز حضور در تیم ملی می‌گوید.
بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ