مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضرت (ع) از ما نوکری می‌خواهد نه کارمندی؛ بنابراین اینکه منبری بر منبر برود، روضه بخواند و بعد از این برای پاکت بعد مجلس مجادله کند، این نوکری نیست کارمندی است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: امروز استکبار متوجه شد پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.
اهواز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر بیشتر خدمات بانک‌ها از سکوها و درگاه‌های غیرحضوری انجام می‌شود؛ بنابراین بانک‌ها هم باید مانند سایر ادارات دارای تعطیلی ۲ روزه باشند.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه تفکیک تخلف از جرم در لایحه مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: هدف ما این است که در لایحه در موضوع عفاف و حجاب بدوا با تخلف روبه رو شویم، تخلف یعنی جریمه مانند جریمه پلیس راهور که آن را برای متخلفان در نظر می‌گیرد؛ لذا توافق بر این بود که موضوع را تخلف ببینیم و جریمه برای آن در نظر بگیریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
یک فعال سیاسی گفت: برای جذب مشارکت مردم در انتخابات، مجلس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و قانون انتخابات اصلاح‌ و شوراهای موازی حذف و شده و شورای نگهبان تغییر رویه بدهد.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات و برای اصلاح این رویه باید پاسخگو باشد.‌
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد، چرا که وحدت رویه در دولت به ویژه بین تیم اقتصادی دولت کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود.
ساری- نماینده ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار، به ویژه قیمت ارز و خودرو گفت: دولت باید به وعده‌های خود در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشاند.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
قرار است با حمایت مجلس شورای اسلامی تعداد پروازها به قطر افزایش پیدا کند.
نماینده مجلس گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و مسئله‌ی مصرف بی رویه، باید روند مصرف مدیریت‌ها شود تا برای گاز رسانی دچار مشکل نشویم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر قرار است وزارت بازرگانی تشکیل شود، از یک طرف باید تولید مورد حمایت قرار گیرد و از طرف دیگر نباید شاهد واردات بی رویه و بدون حساب و کتاب باشیم.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ