حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
فوتبال مشهد گرچه نماینده‌ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول ندارد، اما هیچ‌وقت خالی از اخبار هیجان‌انگیز نبوده است.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
گل دیبروینه برای منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در بازی سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا حاشیه‌های زیادی درست کرده است.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، برای دومین دیدار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما برخلاف بازی قبل حاشیه‌ساز نشد.
خوشحالی پپ گواردیولا روی گل منچسترسیتی مقابل لیورپول نزدیک بود حاشیه‌ساز شود.
شاگردان یحیی گل‌محمدی باز هم یک گل حاشیه‌ساز از هوادار دریافت کرد که توسط جواد محمدی به ثمر رسید.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
اشتباه املایی در تیتر یک تهران تایمز: کلمه episod حرف e کم دارد. این اشتباه در وب‌سایت اصلاح شده است.
تمرینات استقلال این روزها در سکوت خبری و کمترین حاشیه‌ای دنبال می‌شود.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
باز هم حاشیه‌ای تکراری برای باشگاه خلیج فارس ماهشهر شکل گرفته و‌ احتمال سلب میزبانی از آن‌ها وجود دارد.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.
علی کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.
در کنار حواشی‌های دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس و فولاد در آزادی، یک قاب جالب هم ثبت شده است.
در حاشیه این نشست ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو سرمربیان پرتغالی سپاهان و استقلال برخورد گرمی با هم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ