مهریه در عقد موقت و دائم متفاوت است. در عقد موقت پرداخت مهریه ضروری است و در عقد دائم دارای انواعی است که زن و مرد پیش از ازدواج در خصوص نوع آن باید با یکدیگر توافق کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تهیه و پخت گوشت در این غذا باید از پیاز فراوان و خلالی شده استفاده کنید تا طعم و مزه فوق العاده‌ای داشته باشد و گوشت و پیاز را به صورت لایه‌ی روی هم بریزید و داخل قابلمه قرار دهید و آب اضافه نکنید.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
بر اساس قانون اساسی ترکیه در صورت مرگ رئیس جمهور، رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه تا انتخاب مجلس جدید در این سمت خواهد بود. قانون اساسی می‌گوید که در صورت غیبت رئیس جمهور به دلیل بیماری، مسافرت و در صورت خالی ماندن ریاست جمهوری بر اثر فوت یا استعفا یا به هر دلیل دیگر رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه به عنوان سرپرست ریاست جمهوری خدمت می‌کند و تا زمانی که رئیس جمهور وظایف خود را از سر گیرد، یا رئیس جمهور جدید انتخاب شود، از اختیارات رئیس جمهور برخوردار است».
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره پیگیری حادثه فوت نوزاد تازه متولد شده در سردخانه یکی از بیمارستان‌ها عنوان کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند هرگونه تخلف و قصوری صورت بگیرد حتما در مقابل آن عمل می‌کنند.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
همسران بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران متوفی بعد از ثبت درخواست خود، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی ندارند و مستمری آنان به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در مورد فوت مشکوک فردی به نام فواد محمدی در ناآرامی‌های شهرستان کامیاران اظهار کرد: بنابر تحقیقات اولیه صورت گرفته، این شخص در جریان اغتشاشات روز ۲۴ آبان ماه و از فاصله ۲۰ متری با گلوله جنگی کشته شده است.
خوراک لوبیا یکی از خوراک‌های سنتی و محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام تهیه می‌شود و پخت آن به صورت غلیظ و جا افتاده نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که در این مطلب گردآوری شده است.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هر دو نفر فوت کرده‌اند. و ضاربین هر دو نفر شناسایی و طی بررسی صورت گرفته پسر عموی مقتولین بوده و به علت اختلافات قبلی در شهرستان گلپایگان حدود هشت ماه پیش رخ داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که «نیما شفق دوست» حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده است.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی علل فوت مرحومه مهسا امینی منتشر کرد: هیچگونه ضرب و جرح درمواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوء استفاده را ایجاد کرده اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت:پزشکی قانونی کشور با دقت، به صورت همه جانبه، علمی و فنی پرونده فوت خانم امینی را بررسی و نتیجه را به صورت شفاف در اختیار مردم گذاشته است.
شریعتمداری گفت: فوت خانم مهسا امینی اتفاق ناگواری بوده است، ولی این رخداد آنگونه که تمامی شواهد و اسناد نشان می‌دهد اولاً؛ ربطی به نیروی انتظامی ندارد و ثانیاً آشوب‌ها و اقدامات وحشیانه آشوبگران نمی‌تواند در واکنش به آن صورت پذیرفته باشد.
عبدالله گنجی و غلامحسین کرباسچی در شبکه خبر تلویزیون در مورد فوت مهسا امینی مناظره کردند که در این برنامه محمد صادق کوشکی، استاد دانشگاه هم به صورت تلفنی نظرات خود را بیان کرد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فوت مهسا امینی آحاد جامعه را آزرده خاطر کرد اما به دنبال آن اهانت‌هایی به حجاب صورت گرفت که مجلس شورای اسلامی باید آن را دنبال کند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فوت مهسا امینی آحاد جامعه را آزرده خاطر کرد اما به دنبال آن اهانت‌هایی به حجاب صورت گرفت که مجلس شورای اسلامی باید آن را دنبال کند.
پزشکی قانونی: در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه های لازم از بافت ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه های تخصصی ارسال شد
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ