انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
او در ادامه می‌گوید ما که چنین چیزی نشنیدیم از وزارت کشور بپرسید.
حضور اعضای آرژانتین در چین، با استقبال باورنکردنی علاقه مندان به تیم ملی این کشور و هواداران لیونل مسی همراه شده است.
برخی از کاربران می‌گویند، وجود جسب زخم رنگی برای تطابق با رنگ پوست افراد، لازم است و برخی دیگر معتقدند، چنین چیزی هرگز ضرورت ندارد، علاوه‌بر آن این نوع تولید محصول کاملا «نژادپرستانه» است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از این که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای ادای احترام به او تونل افتخار زدند ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی موقت و کاپیتان تاتنهام اقدام به ابراز همدردی با داوینسون سانچز پرداختند که توسط هواداران به شدت هو شد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
مدیر اجرایی تیک تاک اعلام کرد این اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی، هرگز داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد.
یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی است که این ائتلاف نظامی نه یک طرف جنگ اوکراین بوده و نه به‌دنبال چنین چیزی است!
اشتباه مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، آرسنال را در دقایق پایانی به دردسر انداخت.
بازیکن با تجربه فولاد از حس فوق العاده اش بابت انجام بازی شماره ۲۰۱ در لیگ برتر صحبت می کند.
دنزل دومفرایس، مدافع جوان تیم ملی هلند، در مورد کارت قرمزش در بازی جنجالی مقابل تیم ملی آرژانتین صحبت کرده است.
گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی، از این که در اولین حضورش در جام جهانی موفق به ثبت هت تریک شده ابراز خوشحالی کرد.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
هیچ زنی هرگز عضو کمیته دائمی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین گروه کوچکی که کشور را اداره می‌کند نبوده است.
فرض کنیم اصلا چیزی به نام برجام وجود ندارد و تحریم‌ها ماندنی است و از بین نمی‌رود. در چنین شرایطی چاره‌ای جز پیداکردن راه‌های بومی و غیرجهانی باقی نمی‌ماند. حداقل، این است که اقتصاد را با شرقی‌ها (چین و روسیه) و همسایگان ببندیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با کاوه رضایی را رد کرد و عنوان کرد اصلا چنین چیزی صحت ندارد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاتی که برای فدراسیون فوتبال رخ داد، سابقه نداشت.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
شرکت چینی تی سی ال تلویزیون T7G را در چین معرفی کرده است که ویژگی های جالبی دارد. این دستگاه وضوح ۴K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ