رشت- رئیس اورژانس گیلان از انتقال هوایی مصدوم ۵۳ ساله در ارتفاعات بره سر خبر داد و گفت: این فرد بر اثر سقوط از درخت به شدت مصدوم شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو، در آستانه انتقال به الهلال قرار دارد.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امداد هوایی با انتقال مصدوم با صدمات متعدد از ارتفاعات ورکش برغان ناجی جان وی شد.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء از آغاز پروازهای هوایی میان این فرودگاه و عربستان سعودی از شنبه آتی برای انتقال حجاج یمنی خبر داد.
سخنگوی رسمی خطوط هوایی عربستان از افزایش ظرفیت ناوگان هوایی این کشور برای انتقال زائران خانه خدا طی موسم حج امسال خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
جهش از اینترنت نسل پنجم مستلزم انتقال به یک شبکه تشخیص حسگر است، اما ابتدا کار بیش تری برای بهبود و گسترش قابلیت‌های موجود مورد نیاز است.
انتقال هوایی تجهیزات، آرگو و انجام عملیات راپل در تمرین مواجهه با زلزله در مانور فرضی مدیریت بحران زلزله در تهران را مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم‌آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز برای پیوند به تهران انتقال داده شد.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال فراهم کردن شرایط انتقال صدها هوادار به قطر برای تقابل تاریخی با فرانسه است.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
نشست آب و هوایی که در حال حاضر در شرم الشیخ مصر در حال برگزاری است به تریبونی برای انتقاد از السیسی تبدیل شد و شرکت کنندگان خواستار آزادی منتقد معروف مصری شدند.
دو فدراسیون جدید از فدراسیون هایی که قرار است توسط وزارت ورزش تفکیک شود، به جزیره کیش منتقل خواهد شد.
رئیس اورژانس تهران از انتقال ۲۷ زائر مصدوم با پرواز از ایلام به تهران خبر داد.
سرلشکر محمد باقری گفت: علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.
سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از انتقال ۳۹۵ مصدوم حوادث مختلف به مراکز درمانی توسط ناوگان زمینی و هوایی هلال احمر خبر داد.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
شائبه هایی درباره جذب بیشتر بازیکنان یحیی گل‌محمدی از طریق این شرکت نیز منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ