جهش از اینترنت نسل پنجم مستلزم انتقال به یک شبکه تشخیص حسگر است، اما ابتدا کار بیش تری برای بهبود و گسترش قابلیت‌های موجود مورد نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
قرب ها در بدن خود زهر تولید می کنند. دم ترسناک عقرب در واقع از ۵ بخش شکمی با یک دماغه ی رو به بالا و یک تکه پایانی با نوکی تیز به نام «تلسون» (telson) تشکیل شده است. زهر در قسمت تلسون ساخته می شود که در انتهای آن یک مجرای نوک تیز باریک مانند سوزن قرار دارد که به آن «نیش» (aculeus) گفته می شود و در واقع زهر از طریق این ابزار نوک تیز وارد بدن قربانی می گردد.
فوتسالیست ایرانی پالما بخاطر مصدومیت نمی‌تواند تیمش را مقابل نویا همراهی کند.
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما برای انجام دیدار با نویا به این شهر سفر کرد.
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نویا شد.
اجرای دیر هنگام بروزرسانی اندروید ۱۳ در پرچمداران نوکیا، اسم این شرکت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها انداخته‌است؛ گفتنی است که بیش از یک سال از معرفی اندروید ۱۳ می‌گذارد.
ظاهراً نوبیا Z۶۰ فولد در سه ماهه چهارم سال جاری، یعنی بین اکتبر و دسامبر، در سه رنگ که هنوز مشخص نشده است، وارد بازار خواهد شد. این بازه زمانی انتشار فضای زیادی برای شایعات و درز‌های بیشتر از این نقطه به بعد باقی می‌گذارد، پس با ما همراه باشید.
این پرچمدار نوبیا دارای یک نوار هشدار است و همچنین دارای اسلات IR، NFC و دو سیم کارت نانو است، اما IP ۶۸ ندارد و طراحی مربع شکل منحصر به فرد آن موجب فروش ۱۰۰ میلیون یوانی این تلفن‌همراه شده‌است.
ماجرای تولید تلفن‌های همراه نام‌های تجاری مطرح، بدون اخذ تأییدیه از شرکت‌های مادر در حالی زیر سایه سکوت مسئولان وزارت صمت رخ می‌دهد که مسئولان دولت همواره خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند!
در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت‌های خارجی طفره می‌روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می‌شود!
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
پالما در غیاب دو فوتسالیست ایرانی خود به تساوی مقابل نویا رضایت داد.
پالما امشب در غیاب دو ستاره ایران خود به مصاف نویا آپوستولی می رود.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد علاوه بر تولید لوازم خانگی برند های مشهور در ایران ظاهرا نوکیا نیز در ایران اقدام به تولید گوشی موبایل می کند.
برخی شرکت‌های فناوری غربی، از جمله اریکسون و نوکیا و دل برنامه‌های خود برای خروج کامل از روسیه را اعلام کردند.
تیم فوتسال پالما در دیدار دوستانه مقابل نویا پورتوس شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ