معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، قد علیرضا دبیر بعد از جراحی های اخیر بلندتر شده است.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
صدای خودروهای فرمول یک با تغییر قوانین فنی از سال 2026 بلندتر خواهد شد.
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
سید حسن خمینی گفت: از دل اینکه بدانیم غیر خدا تأثیرگذار نیست، نفی استکبار در می آید و لذا جمهوری اسلامی از روز اول مقابل استکبار ایستاده است. پیام انقلاب ایران در ذاتش نفی در قدرت غیر الهی است. شعار نه شرقی، نه غربی همزمان با استقلال، آزدی و جمهوری اسلامی وجود داشته است. ما می توانیم و عشق به مردم زاییده خداباوری شما است.
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می‌آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی‌دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می‌تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
پا‌های رومی؛ پا‌هایی هستند که طول انگشت دوم و سوم با هم برابر است. در پا‌های شبه‌رومی؛ طول انگشت دوم و انگشت شست از دیگر انگشتان بلندتر است. در مدل پای یونانی؛ طول انگشت دوم از انگشت شست و سایر انگشتان بلندتر است. در افراد دارای پای مربعی نیز همه انگشتان پا هم‌اندازه هستند.
در مطالعه‌ای که در ۸ مه در مجله Communications Biology منتشر شد، یک تیم بین‌المللی محققان دریافتند ژن خاصی که منجر به داشتن بینی بلندتر (از بالا به پایین) می‌شود، ممکن است نتیجه یک انتخاب طبیعی باشد. این سازگاری زمانی اتفاق افتاد که انسان‌ها قاره آفریقا را ترک کردند و باید با آب و هوای سردتر سازگار می‌شدند.
سرجی روبرتو، مدافع راست باتجربه بارسا، در دیدار امروز تیمش مقابل ختافه آسیب دید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
آژیرهای انگلیسی برای ویکتور اوسیمن بلندتر و بلندتر صدا می‌کند.یونایتد با استخدام اژدهای دوسر ناپولی به دنبال قلقلک دادن سیتی و ارلینگ هالند است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این چرخ‌وفلک پس از ساخته شدن، ۵۹۱ فوت ارتفاع خواهد داشت. برای مقایسه می‌توان گفت که این چرخ‌وفلک، ۱۴۹ فوت بلندتر از چرخ‌وفلک موسوم به «چشم لندن» خواهد بود که ارتفاع آن ۴۴۲ فوت است. همچنین، حلقه سئول قرار است بزرگترین چرخ‌وفلک جهان را در شاندونگ چین شکست دهد که ۴۷۵ فوت ارتفاع دارد.
آنان ظاهرا به خوبی مهندسی شده بودند تا در جمع آوری مواد غذایی کارآمد باشند و این کاری است که گردن شان به آن موجودات اجازه می‌داد تا انجام دهند این که از پوشش گیاهی اطراف خود بخورند و سپس صرفا در صورت لزوم حرکت کنند.
دندان‌های بوآی درختی زمردین در نوع خود ترکیب بسیار جالبی دارد. دندان‌های جلویی این مار نسبت به دیگر مار‌های غیرسمی بلندتر و بیشتر شبیه مار‌های سمی است.
این گوشی با جعبه‌ای عرضه می‌شود که کمی بلندتر از جعبه نسخه استاندارد گوشی است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه: «آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی که به گوش می‌رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان کوتاه تری به گوش آسیب می‌رسد.» تاکید کرد: «به کار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صدا‌های بلند از طریق هندزفری موجب کم شنوایی و وزوز گوش می‌شود.»
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
زمزمه‌هایی از داخل امریکا بلندتر از هر موقع دیگری شنیده می‌شود که می‌گویند «این توافق لعنتی را متوقف کنید»! آن‌هم به این دلیل که به سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی حمله شده است.
یوزآسیایی دست و پا‌هایی بلندتر از پلنگ داشته، خال‌های روی پوست آن سیاه و توپر و به لحاظ جثه سر و بدن از پلنگ کوچک‌تر است. این حیوان روزگاری از «شبه‌جزیره عربستان» تا «هند»، «بیابان‌های قزل‌قوم» و نواحی «خزری و قفقاز جنوبی»، زیستگاه بزرگ خود را داشت که متاسفانه طی قرن بیستم به شدت از این نواحی ناپدید و تنها به بیابان‌های دورافتاده ایران در کویر مرکزی مانند توران (استان سمنان)، نایبندان (استان خراسان جنوبی) و کویر درانجیر (استان یزد) محدود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ