سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سـ‌انحه تصادف شدید بین پراید و پژو در جاده راژان ارومیه منجر به مرگ دو زن و زخمی شدن چند سرنشین شد.
تصادف خودروهای عبوری در جاده های شمالی گلستان با شتر در سال گذشته موجب فوت و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است. منبع: مهر
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
در اسکی شهیر ترکیه بر اثر تصادف اتوبوس، خودرو‌های نظامی و ون ۱۴ نفر مجروح شدند که ۱۲ نفر آن‌ها نظامی بودند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
کاشمر ـ رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت با خودروی سواری پراید در محور خلیل آباد به بردسکن بعدازظهر امروز جان یک نفر را گرفت.
فیلم لحظه تصادف زنجیره‌ای خودروها در بزرگراه‌های آنتاریو کانادا، به دلیل بارش شدید برف و یخبندان را مشاهده می‌کنید.
در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، سرعت بالا و عدم دید مناسب خودروی پراید حادثه آفرید.
تسلا گزارشی از ۲ تصادف مرگبار جدید خودروهای «مدل۳» اعلام کرد که مربوط به سیستم های کمک راننده پیشرفته بودند.
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
تصادف شدید خودروهای پیشتاز شرکت کننده در مسابقه ناسکار در فلوریدا منجر به جلو افتادن یک رقابت کننده دیگر شد.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه یک قلاده یوزپلنگ جوان به خودروهای عبوری در محدوده میامی-عباس آباد برخورد کرد، گفت: جنسیت این یوز یک ساله «ماده» بود.
شاهرود- یک قلاده یوزپلنگ بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور عباس آباد-میامی کشته شد، این نهمین یوز طی یک دهه اخیر بود که بر اثر تصادف در این منطقه تلف شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ