در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و. مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
چلنجر کاپ فینال زودرسی را تجربه خواهد کرد و دو تیم اوکراین و ترکیه به مصاف هم می‌روند.
با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.
رسانه‌ها و مقامات فیلیپین می‌گویند یک کشتی مسافربری این کشور با ۱۲۰ مسافر در جزیره سوهول آتش گرفته است.
طبق برآورد‌های CSIS، ساخت هواپیمای C ۹۱۹، تا امروز حدود ۴۹ میلیارد دلار هزینه داشته؛ هرچند که تعیین دقیق رقم این هزینه غیرممکن است؛ چرا که داده‌های دقیقی درباره امور مالی COMAC در دسترس نیست. البته این هواپیما، اولین هواپیمای بومی کمپانی COMAC نیست؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ C ۹۱۹، حالا این هواپیما در کانون توجه قرار گرفته است. هواپیمای C ۹۱۹، گنجایش ۱۹۲ مسافر را دارد و می‌تواند تا ۵۵۵۰ کیلومتر پرواز کند.
همبرگر یکی از پرطرفدارترین ساندویچ‌ها است که هم می‌توانید با تهیه از فروشگاه‌های پروتئینی، آن را به سرعت آماده کنید و یا خودتان اقدام به تهیه آن نمایید.
با سه طبقه، شش موتور بزرگ و یک سالن تماشای پانوراما در دماغه و فضای کلی برای جابجایی ۸۰۰ مسافر آیا این هواپیمای مفهومی می‌تواند آینده سفر‌های هوایی باشد؟
طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطار‌های مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند.
اگر مسافتی که مسافر می‌خواهد طی کند حداقل ۸ فرسخ (رفت و برگشت) باشد، نمازش را در سفر باید شکسته بخواند و مراجع تقلید در مورد تعیین مقدار ۸ فرسخ اختلاف‌نظر دارند که مشهور آن حداقل ۴۱ و حداکثر ۴۵ کیلومتر است. شایان ذکر است که ابتدای مسافت مذکور، از آخرین منازل مسکونی شهر محاسبه می‌شود.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
مسافت طولانی زائران در خانه خدا و مسجد الحرام باعث شده که موتور‌های برقی برای تردد زائران در نظر گرفته شود. زنان زائر نیز می‌توانند خودشان این موتور‌ها را برانند. در فیلم زیر زنان عرب را می‌بینید که با چادر و پوشیه و به تنهایی در مجموعه مسجدالحرام با موتور‌های برقی در حال رانندگی هستند.
مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزار‌ها در زمینه خود به شمار می‌رود که می‌توان از آن در شرایط مختلفی مثل مسافرت در سایر کشورها، استفاده نمود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات و توانایی تشخیص خودکار متن موجود در عکس‌ها اشاره نمود. البته بسیاری از ویژگی‌های کاربردی آن مثل مورد دوم، در انحصار اپلیکیشن موبایل بوده؛ امری که نارضایتی کاربران نسخه تحت مرورگر را در پی داشته است.
هر مسافر چقدر ارز می‌تواند بخرد؟
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
راه‌های رسیدن به جزیره قشم زیاد است کافی است خود را به بندرعباس برسانید از آنجا هم می‌توانید خودروی شخصی‌تان را وارد جزیره کنید و برای خودتان با اتوبوس دریایی بلیت مسافری بگیرید.
با این خودرو می‌توانید مسافت ۲۵۰ مایل را با یک بار شارژ طی کنید. ASKA A ۵ به اندازه یک خودروی شاسی‌بلند و اولین خودروی الکتریکی چهار نفره جهان است که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۲۵۰ مایل هوایی را طی کند.
مهدی مهدی پور که این روزها در ترکیب استقلال موثر ظاهر می شود، از گزینه های حضور در قطر است.
وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
این اولین موشک کره شمالی بود که از سال ۲۰۱۷ بر فراز ژاپن پرواز و چنین خط سیری را دنبال می‌کرد. توکیو اعلام کرد که برد ۴۶۰۰ کیلومتری این موشک احتمالا می‌توانست «طولانی‌ترین» مسافت طی‌شده برای یک آزمایش موشکی کره شمالی محسوب شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
سخنگوی گمرک با بیان اینکه تمام مرزهای تجاری با عراق فعالند، گفت: در مرزهای مسافری خروج اتباع ایرانی فعلاً تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود ولی ورود اتباع ایرانی و عراقی به ایران امکانپذیر است.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ