کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امداد هوایی با انتقال مصدوم با صدمات متعدد از ارتفاعات ورکش برغان ناجی جان وی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
گفتگو با کارشناس اورژانس هوایی که بعد از سقوط بالگرد یاسوج، با وجود مصدومیت به وظیفه کاری‌اش ادامه داد.
تصاویری از لحظه سقوط بالگرد امدادی در منطقه دیشموک کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌‍کنید.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بالگرد اورژانس به‌علت نقص فنی در منطقه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص حادثه بالگرد اورژانس در منطقه کهگیلویه، توضیحاتی ارائه داد.
یاسوج - رئیس سازمان اورژانس جزئیات حادثه برای بالگرد امدادی اورژانس را تشریح کرد و گفت که همه سرنشینان سالم هستند.
رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد امداد رسانی اورژانس برای امداد درسانی به یک مادر باردار و یک نوجوان دارای مشکل تنفسی به منطقه اجم اعزام شده بود که در هنگام امداد رسانی سقوط کرد.
یک بالگرد اورژانس، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد، مجبور شد فرود سخت داشته باشد.
یک بالگرد سازمان اورژانس کشور، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد.
یاسوج- بالگرد امدادی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش دچار نقص فنی و آتش سوزی شده است.
یک فروند بالگرد روسی Ka-۵۲ در منطقه «ورونژ» از سوی شورشیان «واگنر» هدف قرار گرفت.
منابع اردنی از سقوط یک بالگرد در این کشور و زخمی شدن دو خلبان آن خبر دادند.
منابع اردنی از سقوط یک بالگرد در این کشور و زخمی شدن دو خلبان آن خبر دادند.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران، آماده افتتاح است.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی سقوط یک فروند بالگرد این کشور در کریمه، هر ۲ خلبان جان‌باختند.
رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهنش را تشریح کرد.
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل در شهرستان فنوج، یک بالگرد علوم پزشکی ایرانشهر فرود اضطراری کرد.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
از چندی قبل به همت سازمان‌های مختلف مثل ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس و... قلب بیماران مرگ مغزی شده با استفاده از هواپیما، بالگرد و اورژانس از شهرستان‌ها به تهران منتقل می‌شود. این بار نیز تیم ویژه‌ای برای انتقال قلب بیمار مرگ مغزی یزدی تشکیل شد و اعضای این گروه صبح پنجشنبه سوار بر یک هواپیمای جت متعلق به ارتش از تهران به‌سوی یزد پرواز کردند.
حادثه سقوط هواپیما فوق سبک در اطراف سد درودزن، ۲ مصدوم داشته و یک فروند بالگرد ۱۱۵ و ۲ کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ