وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
طبق ادعای آاس، بارسلونا با رئال بتیس برای انتقال عبدالصمد ازلزولی (عبده) به توافق اولیه دست یافته است.
در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگان خود به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو وی را مصدوم کرده است. متاسفانه شدت جراحات وارد شده به مقتول به حدی بود که او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
یک کنش اینستاگرامی باعث شده تا بازیکن برزیلی به عنوان خرید اول خارجی سپاهان در این تابستان مطرح شود.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو درباره شایعه انتقال به الهلال می‌گوید: به فوتبال احترام بگذار تا فوتبال هم به تو احترام بگذارد.
منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
بارسلونا بر سر انتقال روبن نِوِس، کاپیتان ولورهمپتون با این باشگاه به توافق رسیده و هافبک پرتغالی در روزهای آینده به طور رسمی به غول کاتالان خواهد پیوست.
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
دست نوشته های «لنین» دو مسیر گذار به کشاورزی سرمایه داری را تعریف می کند؛ «مسیر پروسی» و «مسیر آمریکایی». اولی جریان انتقال سرمایه داری را از بالا و دومی از پایین توصیف می کند.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
اولین علامت ابتلا به شپش، خارش است و زمانی اتفاق می‌افتد که شپش شروع به حرکت می‌کند که معمولا از حاشیه دو طرف سر شروع می‌شود و به طرف مرکز سر گسترش می‌یابد.
دو سال از دلخوری فیروزجا از برگزارکنندگان رقابت های معتبر تاتا استیل می گذرد و حالا قرار است پرهام مقصودلو برای اولین بار در این رقابت ها دست به مهره شود.
رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.
سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هدایت یک تیم کانادایی را برعهده گرفت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امشب در اولین بازی خود با تیم سابقش، برایتون، شکستی سنگین را تجربه کرد و نتیجه‌ای بهتر از شکست 4-1 به دست نیاورد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ