سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو، در آستانه انتقال به الهلال قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
سرگی میلینکوویچ ساویچ نخستین تمرین خود با الهلال را انجام داد.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.
میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق لاتزیو و آلمان، از تصمیم سرگی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال به الهلال عربستان انتقاد کرد.
با اعلام رسمی باشگاه الهلال، سرگی میلینکوویچ ساویچ به این تیم عربستانی پیوست.
باشگاه الهلال تست های پزشکی سرگی میلینکوویچ ساویچ را رزور کرد تا این بازیکن بعد از گذراندن آن قراردادش را امضا کند.
با اعلام فابریزیو رومانو، ستاره صربستانی لاتزیو به فوتبالش در عربستان ادامه می دهد.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.
الهلال پیشنهادی 220 میلیون یورویی را برای برناردو سیلوا از منچسترسیتی آماده می‌کند و همچنین سرگئی میلینکوویچ ساویچ را هم در نظر دارد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
با تصمیم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دژان میلاکوویچ صربستانی به عنوان مدیر فنی به تیم ملی واترپلوی ایران تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.
میلینکوویچ می‌گوید: "نتایج ما نشان می‌دهد که یک جهش تکاملی از فلس‌ها به پر‌ها به تغییرات زیادی در ترکیب یا بیان ژنوم نیاز ندارد. در عوض، یک تغییر گذرا در بیان یک پروتئین جوجه تیغی صوتی* می‌تواند مجموعه‌ای از رویداد‌های رشدی را ایجاد کند که منجر به تشکیل پر‌ها به جای فلس‌ها می‌شود".
وانیا میلینکوویچ ساویچ، دروازه‌بان تورینو، می‌گوید نفرتش از دوندگی باعث شده که مهاجم بودن را کنار بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ