مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی»، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام ۲۵ هزار و ۳۵ زائر خانه خدا در ۱۵ روز نخست عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبرداد.
یک نهاد فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره خنثی‌سازی عملیات نیروهای اوکراینی که قصد نفوذ در خاک مسکو را داشتند، اعلام کرد: بیش از ۵۰ اوکراینی کشته شده و ۴ خودروی زرهی آن ها نیز منهدم شد.
رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از ۲میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از ۵۰درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.
امروز مطالبی همچون پیش بینی روند بازار ارز در سال ۱۴۰۲، چگونه وام اجاره بگیریم؟، میزان تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ اعلام شد، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر ۵۰هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های استان اختصاص یافت.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش از تحولات بازار مسکن اعلام کرد: متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در آذر به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسید.
آژانس آتش و مدیریت بلایای طبیعی ژاپن هم اعلام کرده است که تا صبح امروز، بیش از ۳۰ نفر به دلیل بارش سنگین برف به شدت مجروح و ۵۰ نفر دیگر هم آسیب جزیی دیده‌اند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده از نوسازی بیش از ۱۱۱ هزار واحد در سطح کشور خبر داد.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
آزاد ارمکی گفت : کسانی که می گویند «دهه هشتادی ها»، می خواهند یک گمراهی ایجاد کنند و بگویند جمعیتی وجود دارد که با ما تفاوت دارند، ما آنها را آموزش نداده ایم و باید تربیتشان کنیم. اتفاقا جوانان تنها دهه هشتادی ها نیستند؛ جمعیت جوان بیش از این است. یعنی شما آدم های ۳۰ تا حتی ۵۰ ساله هم در میان آنها هستند و برخی خانوادگی آمده اند و این خطرناک است که ما بگوییم زنانی مدعی بی حجابی و زنانی که آموزش فرهنگی ندیده اند و جامعه پذیری سیاسی پیدا نکرده اند.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی اعلام کرد که برغم اقدامات سختگیرانه رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی مهران به نقاط مختلف کشور و عبور بیش از ۶۵ درصد از زائران از پایانه مرزی مهران خبر داد.
سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت ۵۰ هزار و ۴۹۶ ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پایگاه نیروهای خارجی در نزدیکی «زولوچف» در منطقه «خارکیف» هدف قرار گرفته شد و بیش از ۱۰۰ شبه‌نظامی از لهستان و آلمان کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ