عملكرد عليرضا فغانى در ديدار تراژيك برگشت نيمه نهايى ليگ قهرمانان يكبار ديگر او را سر زبان‌ها انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات طالبان، حداقل۱۶ هزار نفر در زندان‌های این گروه در افغانستان به سر می‌برند.
زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۳:۵۷. دقیقه بامداد، عمق ۱۶ کیلومتری زمین در استان خوزستان، حوالی سالند را لرزاند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از وجود ۱۶ مصدوم در حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب خبر داد.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در پی سقوط یک جرثقیل در استان ماهاراشترا شماری کشته و زخمی شدند.
اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری رخ داده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تقدیم شد. ۷۰ هزار نفر در در سایت ثبت نام کردند و مشمول این طرح شدند.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور میلیونی و کم سابقه مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خم در روز ۱۶ تیرماه خبر داد.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید (نورسپهر/فوتوسفر) است که به صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف آن‌ها به وسیله فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود به وجود می‌آید. این لکه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح خورشید در آن ناحیه‌ها به وجود می‌آیند. لکه‌های خورشیدی دارای قطر‌هایی به ابعاد ۱۶ کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها بدون تلسکوپ هم قابل مشاهده است.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» امروز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و در طول خیابان انقلاب و آزادی برگزار می‌شود شما می توانید با خودرو شخصی، اتوبوس و مترو به این ضیافت بزرگ برسید.
فاصله‌های این زلزله ۶ کیلومتری موسیان، ۱۶ کیلومتری دهلران و ۳۳ کیلومتری مورموری از توابع ایلام اعلام شده است.
اولین تمرین پیش فصل تراکتور زیر نظر پاکو خمس برگزار شد.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
این قانون با عنوان SB ۲۶۴ شامل زمین‌های کشاورزی و هر زمینی می‌شود که در فاصله ۱۶ کیلومتری یک پایگاه نظامی یا تاسیسات زیربنایی حساس مثل بنادر، فرودگاه‌ها و تاسیسات تصفیه فاضلاب قرار دارند.
شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفاء حریق در یک محوطه کارگاهی در محدوده کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سامانه باور ۳۷۳ طی یک کار علمی و شبانه‌روزی ساخته شد، گفت: ما توانستیم طی یک کار فوق‌العاده در مدت زمان ۱۶ ماه، بُرد ۱۵۰ کیلومتری سامانه باور ۳۷۳ را به بیش از ۳۰۰ کیلومتر ارتقاء دهیم.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
قوی‌ترین جت استریم‌های قطبی در ارتفاع ۷ تا ۱۲ کیلومتری از سطح دریا هستند و جت استریم‌های استوایی بین ۱۰ تا ۱۶ کیلومتر از سطح دریا فاصله دارند. اصلی‌ترین این جریانات از استوا به سمت قطب و از غرب به شرق در جریان است. به همین دلیل به طور معمول، بیشتر رطوبتی که باد‌ها از اقیانوس اطلس به سمت شرق می‌آورند باعث بارش باران و برف در اروپای غربی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ