روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسافران این ایستگاه مترو در شهر آتن قبل از حرکت مترو می‌توانند بقایای سازه‌های باستانی را از نزدیک ببینند.
Manas Bhatia از Midjourney دستورالعمل‌های مبتنی بر متن را به سیستم هوش مصنوعی می‌دهد تا این طرح معماری سبز و آینده نگرانه را ایجاد کند.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
هینتون فکر می کند که تفاوت بین ما و هوش مصنوعی فعلی در محدوده ورودی است. چت جی پی تی تک وجهی می باشد و تنها بر روی متن آموزش دیده است در حالی که سایر هوش های مصنوعی می توانند تصاویر را درک کرده و ایجاد کنند. از دید او این وضعی تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی آینده چند وجهی خواهد بود و می تواند با اتصال به یک ربات عمل کند.
مراسم ختم مرحومه مریم قلعه نویی، خواهر امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز در مسجد حجت ابن الحسن(ع) تهران برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در تصاویر منتشر شده نمایندگان طالبان، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی رؤسای جمهور سابق نیز دیده می‌شوند.
این بنر در مترو، جالب توجه بوده. یکی از کاربران در این باره نوشته: جواد خیابانی دیگه یک فرد نیست به یک سبک و جریان تبلیغاتی تبدیل شده.
ایستگاه وکیل‌الرعایای شیراز در نزدیکی بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل واقع شده‌است. این ایستگاه برگرفته از معماری ایرانی در دوران زندیان است و جزو زیباترین ایستگاه‌های مترو در ایران محسوب می‌شود.
متن تبریک عید توسط هیتلر درزمان پهلوی سال ۱۳۱۷ را ببینید.
این اکتشاف که در اصل پایه‌ی یک لیوان نوشیدنی بوده منقوش به تصویری از یک ایزدبانوی زن است؛ نماد شهر رم که کلاه‌خود به سر دارد و نیزه حمل می‌کند.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
یکی از عناصر تاثیرگذار در محبوبیت مرورگر کروم گوگل، موتور ترجمه سریع و دقیق وب‌سایت‌ها بوده و با تلاش این شرکت برای توسعه این قابلیت، به زودی، ترجمه متن داخل تصاویر هم راحت‌تر خواهد شد.
ایستگاه متروی استالینگراد در پاریس به یکی از مراکز پناهندگان تبدیل شده است. پناهندگانی که می‌خواهند در شرایط سخت زمستانی از هوای سرد در امان بمانند، در زیر و اطراف ایستگاه مترو پناه می‌گیرند. برخی سازمان‌های مردم نهاد و مردم اطراف بین این پناهندگان غذا توزیع می‌کنند. اکثر پناهندگانی که به پاریس آمده اند از جنگ داخلی، مشکلات اقتصادی و دولت‌های ضد دموکراتیک در کشور‌های خود فرار کرده اند و با طی کردن مسافتی دشوار با رویای زندگی بهتر، با ناامیدی مواجه می‌شوند.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
پیکر «رستم قاسمی» وزیر سابق راه و شهرسازی صبح یکشنبه (۲۰ آذر ۱۴۰۱) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک تشییع شد.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
یک منبع آگاه بیان کرد: دوربین‌های داخل قطار و سکو تصاویر را ضبط می‌کنند، اما پردازش آن انجام نمی‌شود و تنها راه حل آن زوم تصویر روی چهره فرد است.
مهاجم ایرانی لورکوزن بار دیگر در متن تصاویر شبکه‌های اجتماعی باشگاه آلمانی از تمرینات قرار دارد.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.
به حکایت تصاویر منتشره در جراید کثیرالانتشار کشور ساختمان نوساز مترو پل آبادان در کسری از ثانیه، عظمت ساخت وساز غیر مجاز و پوشالی آن بر سر ده‌ها مرحوم و صد‌ها مصدوم آبادانی و خانواده‌های این عزیزان فروریخت و ملتی را در غم و ماتم از دست دادن این عزیزان فرو برد و بار دیگر داغ دل خانواد‌های پلاسکو را تازه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ