اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد _ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
حال پس از گذشت حدود ۴۰ روز از ابلاغ این نامه و اخطارهایی که به واحدهای صنفی داده شد، از روز گذشته شهرداری با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به جمع‌آوری فضای بیرونی این واحدها کرده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «خبر جمع‌آوری ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، صحت ندارد» گفت: چنین استیضاحی در مجلس اعلام وصول نشده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است.
با انعقاد قراردادی میان دو شرکت توسعه‌دهنده باتری نانویی و تولیدکننده خودروهای سنگین الکتریکی، قرار است از باتری‌های حاوی گرافن در ناوگان جمع‌آوری زباله در اروپا و آمریکای شمالی استفاده شود.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی از جمع‌آوری ۹ میلیارد تومان به نفع مددجویان زلزله‌زده خوی خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت از جمع‌آوری کامل گازهای همراه نفت در افق ۱۴۰۴ خبر داد و گفت : تا پایان سال آینده ۵۰ درصد از سوزاندن گازها کم می‌شود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: طول عملیات جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی در سطح محلات این منطقه به بیش از ۱۲ هزار متر طول رسید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: مقرر شده تا معتادان متجاهر از سطح استان جمع‌آوری و به مجتمع حرفه‌آموزی و کار درمانی خوزستان (الحدید) انتقال داده شوند تا خدمات لازم را دریافت کنند.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویش «گرمای مهربانی در سوز سرما» با هدف جمع‌آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم‌برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل آن به کانیو کتابی شکل با هدف کاهش آبگرفتکی در بیش از ۴۰ کوچه در بافت فرسوده منطقه در ۹ ماه گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در خیابان دماوند گفت: این اقدام در راستای زیبایی سیمای شهری اجرایی شده و استمرار خواهد داشت.
علیرضا دانشی بااشاره به سوختن روزانه حدود329میلیون فوت‌مکعب گازدرمیدان‌های مناطق نفت‌خیزجنوب گفت:پروژه جمع‌آوری گازهای همراه میدان نرگسی باظرفیت روزانه17میلیون فوت‌مکعب باموفقیت عملیاتی شد
شهردار منطقه ۱۴ تهران از افزایش جمع آوری پسماند خشک در محلات این منطقه با مشارکت و همیاری شهروندان نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس کشور در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق صورت گرفت.
به نظر می‌رسد که درخشش ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، باعث دردسر این بازیکن شده است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ تن زباله طی ۱۰ روز خدمت در مرز مهران توسط عوامل اجرایی و خدام منطقه ۱۱ خبر داد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک برای شرکتهای دانش بنیان و خلاق منتشر کرد.
مدیرکل استاندارد تهران از جمع آوری مواد غذایی غیراستاندارد در بازار انبار نفت تهران خبر داد و گفت: ۵ برند خرما، ۴ برند زعفران، یک برند کیک، دو برند قند و یک برند شکر غیراستاندارد شناخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ