مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری جذاب از کشور دبی توسط هوش مصنوعی منتشر شده که بعد از انتشار فیلم باربی به رنگ صورتی درآمده است.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP۲ استلانتیس توسعه یافته و به همین دلیل با برخی از مدل‌های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان‌ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
فینال جام حذفی زیر سایه پرتاب مدام سنگ و بطری آب برگزار شد.
این عکس‌ها توسط عکاسان روزنامه ایران در دهه هفتاد و به صورت نگاتیو گرفته شده است. این تصاویر به بهانه دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران که قرار است در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند منتشر شده است.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
با تشویق مردم به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، بزرگراه لوپ دبی (امارات) نه تنها از روش‌های رفت و آمد سازگار با محیط زیست پشتیبانی می‌کند، بلکه سلامت عمومی را نیز تقویت و تشویق می‌کند.
رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
هاچ بک سی گل یک موفقیت بزرگ تجاری برای بی وای دی محسوب می‌شود، زیرا همان ابتدا ۱۰ هزار ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت را رکورد زده است.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیب‌ترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
نظامیان صهیونیست امروز به مسیحیان حاضر در مراسم «شنبه نور» در قدس اشغالی حمله‌ور شده و مانع اجرای مراسم آنها شدند.
در خاورمیانه هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های نوظهور به بخشی از ابزار‌های پلیسی روزمره تبدیل شده اند
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
تصاویری از خوش گذرانی‌های نیمار بعد از شکست مقابل بایرن در لیگ قهرمانان منتشر شده که جنجال آفرین بوده است.
تصاویر جدید منتشر شده از دربی شمال لندن باعث شناسایی تماشاچی‌ای شده است که به دروازه‌بان آرسنال لگد زده بود.
رنجرز 6 دقیقه بعد به گل دوم رسید. جیمز تاورنیر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 53 توانست گل دوم را بزند و رنجرز را 2-1 پیش بیندازد.
تصاویری از خوشحالی مردم آرژانتین در شهر دوحه قطر پس از قهرمانی در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع سعودی تصاویری منتشر کردند که طی آن جنگنده های سعودی در حال همراهی بمب افکن آمریکایی هستند.
منابع سعودی تصاویری منتشر کردند که طی آن جنگنده های سعودی در حال همراهی بمب افکن آمریکایی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ