فاصله‌های این زلزله ۶ کیلومتری موسیان، ۱۶ کیلومتری دهلران و ۳۳ کیلومتری مورموری از توابع ایلام اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دماوند- زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتری حوالی دماوند در استان تهران را لرزاند.
بامداد امروز زلزله شدیدی هکایدو ژاپن را لرزاند.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد ساعتی پیش زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۳ ریشتر استان مالاتیا واقع در جنوب ترکیه را لرزاند.
بر اثر وقوع زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در شرق چین، ۲۱ نفر زخمی شده و ۱۲۶ خانه فروریخت؛ همچنین حرکت ۶۰ قطار نیز لغو شد.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
منابع خبری از وقوع زلزله قوی در پاناما خبر دادند.
این زمین لرزه به قدرت ۳.۵ ریشتر ساعت ۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه در ۱۰ کیلومتری جوادآباد از توابع ورامین در استان تهران را لرزاند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر استان قونیه ترکیه را لرزاند و باعث وحشت شهروندان و خروج آنان از خانه‌های خود به خیابان‌ها شد.
زلزله 4.2 ریشتری در حین تمرین اتلتیکو مادرید در نزدیکی سئول، زمین را لرزاند.
این زلزله که بزرگی ۴.۶ ریشتری داشت، در عمق ۱۰ کیلومتری دریای خزر به وقوع پیوست و آستارا را در غرب گیلان لرزاند.
شهر بندرمقام واقع در هرمزگان با زمین لرزه‌ای به ریشتر ۴ در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.
مرکز لرزه‌نگاری اروپا-مدیترانه از وقوع زلزله‌ای به قدرت ۵.۵ریشتر در مرکز ترکیه خبر داد.
پیوستن ۱۰ هزار نظامی ذخیره دیگر در ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف مخالفان و نگرانی فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به نابودی توان نظامی ارتش، از جدیدترین تحولات مربوط به بحران در اراضی اشغالی است.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر شهرستان دوغان‌شهیر در استان مالاتیا واقع در ترکیه را لرزاند.
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلو متری زمین رخ داده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه زلزله قیامدشت در گسل پارچین - ایوانکی بوده است، گفت: زمین لرزه امروز تک لرزه‌ای بوده و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.
به گفته مقامات پاکستانی، زمین لرزه خفیف ۳.۵ ریشتری استان بلوچستان پاکستان را لرزاند که بر اثر فروریختن خانه های با دیوارهای گلی، سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری از وقوع زمین لرزه پنج ریشتری در قهرمان ماراش ترکیه خبر دادند.
درپی وقوع زلزله‌ پنج ریشتری در شهرستان خوی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
منابع خبری بامداد پنج شنبه از وقوع زلزله‌ای شدید در شرق تاجیکستان خبر دادند؛بر اساس این گزارش، زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر در منطقه مرزی بین شین جیانگ و تاجیکستان رخ داد.
منابع خبری بامداد پنج شنبه از وقوع زمین لرزه ای شدید در شرق تاجیکستان خبر دادند.
پروفسور دوگلیونی، رئیس موسسه ملی ژئوفیزیک و آتشفشان‌شناسی درباره زمین‌لرزه ترکیه گفت: این زمین‌لرزه نوعی گسل پدید آورد که زلزله‌شناسان آن را «تراگذر کم‌عمق» دارای یک کانون زلزله می‌نامند – که در عمق بین ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر رخ می‌دهد. به عبارت دیگر، در برآورد‌ها ترکیه پنج تا شش متر از سوریه جدا شده است.
تعداد جان باختگان زلزله ترکیه، از پنج هزار نفر گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ