زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۳:۵۷. دقیقه بامداد، عمق ۱۶ کیلومتری زمین در استان خوزستان، حوالی سالند را لرزاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
طبق اعلام مرکز زلزله نگاری چین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۴۷ بامداد روز یکشنبه منطقه ساحلی پینگ‌تونگ تایوان را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶ ریشتر در استان پاپوآ در اندونزی به وقوع پیوست.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر حوالی نصرت‌آباد، سیستان و بلوچستان را در عمق ۷ کلیومتری زمین، در ساعت ۹:۲۷ به لرزه درآورد.
مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۲۳ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۷.۸۵ درجه عرض شمالی و ۵۶.۰۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.
سازمان زمین‌شناسی آمریکا از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷ ریشتر در سواحل جزایر کالدونیای جدید در اقیانوس آرام خبر داد.
کرمانشاه- زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در استان کرمانشاه را تکان داد.
پس‌لرزه‌ها بخشی از ته‌نشین شدن تدریجی پس از تغییرات بزرگ ناشی از بزرگ‌ترین زلزله است. بخشی از گسیختگی و افت تنش ممکن است این باشد که گسل دیگری که حدود ۵۰۰ سال استرس روی آن جمع شده بود نیز شکسته شود، این احتمالا همان چیزی است که باعث زلزله دوم، در ۶ فوریه ۲۰۲۳ در راستای گسل چارداک در جنوب البیستان شد و زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۷.۵ رخ داد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس ریشتر بندر اسکندرون در شمال سوریه را به لرزه درآورد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس ریشتر بندر اسکندرون در شمال سوریه را به لرزه درآورد.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر بخش رضویه مشهد را لرزاند.
رسانه‌های نیوزیلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
رسانه‌های نیوزلند از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در نزدیکی پایتخت این کشور خبر دادند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
مرکز لرزه‌نگاری اروپا اعلام کرد امروز سه‌شنبه زمین‌‎لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتری مناطق مرکزی این کشور را به لرزه درآورده است.
بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه‌ای مهیب استان‌های جنوبی ترکیه و مناطق شمالی سوریه را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه و همچنین بخش‌های زیادی از سوریه را به لرزه درآورد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر شهر میامی در استان سمنان را لرزاند.
زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ولایت بدخشان افغانستان را به لرزه درآورد.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین بعدازظهر روز پنج‌شنبه یک سپتامبر هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ