اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه پس از برگزاری نخستین بازی برای النصر، راهی کعبه مکرمه شد.
محمدرضا خالدآبادی پس از امضای قراردادش با استقلال راهی محل تمرین آبی‌ها شد.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس پس از پایان لیگ برتر راهی دبی شد.
احسان حاج صفی پس از پایان یک فصل موفقیت آمیز در یونان راهی ایران شد.
تیم بسکتبال طبیعت موفق شد در دو بازی تیم مهرام را شکست بدهد و با موفقیتی چشم‌گیر راهی رقابت‌های سوپرلیگ شود.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
این رازی جذاب است که ما امروز شروع به کشف آن کرده‌ایم. ما مطمئن نیستیم که این مردمان وقتی استخوان‌های غول‌پیکرِ ماقبل‌تاریخ را پیدا کردند، درباره آن‌ها چه فکری می‌کردند..، اما باستان‌شناسان آهسته ودرعینِ‌حال با اطمینان، در حالِ کشفِ این سرنخ‌ها هستند.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
یکی از مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای تاریخ جنایی تهران، هوشنگ امینی پس از اعتراف به ۷ فقره قتل راهی دادگستری می‌شود. خبر را روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۴۲ همراه با عکس قاتل زنجیره‌ای منتشر کرد.
از آنجا که شخصیت هر فرد مثل یک راز برای او میماند، پس میتوانید از این تست برای فاش کردن راز شخصیتی همسر یا دوستانتان استفاده کنید.
عبدالرزاق حمدالله پس از گلزنی در دیدار برابر الوحده، برای انجام مناسک حج راهی کعبه مکرمه شد.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
دروازه بان پرسپولیس پس از پیروزی شیرین سرخ‌ها برابر سپاهان از راز موفقیت این تیم در اصفهان پرده برداشت.
مکزیک نیز در ادامه کمک کشورهای سراسر جهان به ترکیه پس از زلزله مرگبار این کشور، تعدادی از مشهورترین سگ‌های امدادگر خود را به آنکارا اعزام کرد.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
همسر «اِنر والنسیا» راز شادی پس از گل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال هلند را فاش کرد.
رونالدو که به تازگی در تمرینات منچستریونایتد حاضر شده مدل موی خود را تغییر داده و با تیپی جدید راهی کمپ تمرینی شیاطین سرخ شده است.
تیم پرسپولیس در حالی از ساعتی بعد به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت که بازیکنان این تیم پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند و برای دقایقی پیاده‌روی کردند.
بازیکنان پرسپولیس پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند.
پس از دو روز رقابت هیجان‌انگیز در مسابقات رالی اژه ترکیه، تنها تیم ایرانی حاضر در این رالی در کلاس R1 برنده شد و روی سکو ایستاد.
پس از برگزاری مراسم معارفه و زمانیکه سرمربی پرتغالی راهی کشورش شده است، از ناحیه انگشت دست راست دچار شکستگی می‌شود و برای درمان این آسیب دیدگی، مجبور بوده است که انگشت مصدوم خود را با چسب ببندد
شیخ دیاباته پس از امضای قرارداد با پرسپولیس راهی محل تمرین این تیم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ