جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است، چنانکه هم‌اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
سازمان ملل می گوید بیش از یک میلیون بشکه نفت از نفتکش در حال پوسیدگی صافر در نزدیکی یمن خارج شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
منچستریونایتد مذاکرات خود را با باشگاه بایرن مونیخ برای جذب بنجامین پاوارد آغاز کرد تا با جدایی هری مگوایر به عنوان جایگزین این بازیکن راهی اولدترافورد شود.
نیروهای حشدشعبی عملیات پاکسازی مناطقی در نزدیکی رود دیالی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.
سایت انگلیسی اتلتیک اعلام کرد کایل واکر به پیشنهاد بایرن مونیخ پیشنهاد منفی داده و ماندگار شدن او در منچسترسیتی قطعی است.
منابع فلسطینی از عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور بود که اگر روش اجرا اصلاح شود قطعا دولت می تواند آن را عملیاتی کند.
سال گذشته ۱.۳ میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به ۱.۷ میلیون دستگاه برسد؛ وعده ای که برای تحقق آن باید پیش شرط هایی رعایت شود.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی برای سال آینده داریم و عهد می‌بندیم وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را عملیاتی کنیم.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
کردهای سوریه گفته اند که آمریکا و روسیه اطمینان داده اند که عملیات نظامی ترکیه انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ