رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
به نظر می‌رسد کابوس عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه نظامیان صهیونیست هنوز ادامه دارد و صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نسبت به تکرار چنین عملیاتی نگران هستند.
رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
جسد یک فرد ناشناس روز یکشنبه از رودخانه بافلزجاگز در اوربرگ آفریقای جنوبی خارج شد.
سرویس اطلاعاتی اردن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ یک طرح خطرناک تروریستی عناصر داعشی علیه شیعیان این کشور را خنثی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
رسانه های عبری زبان از وقوع یک عملیات در نابلس و زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست به دنبال شلیک به سمت خودروی وی خبر دادند.
رسانه‌های خبری از وقوع یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
یک جوان فلسطینی ظهر امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی قلقیلیه، هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.
یک فلسطینی پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی رام الله، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
روز گذشته دو فرد مهاجم با چهار لیتری بنزین اقدام به عملیات خرابکاری و آتش زدن یکی از اتاق‌های رو به خیابان بهداری فرماندهی انتظامی چالوس کرد که کمتر از ۲۴ ساعت وی و همدستش شناسایی و دستگیر شدند.
نیشابور ـ عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع برق در منطقه«بوژان» نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.
ساسان انصاری با تراشیدن ریش و سبیل، با چهره‌ای جوان‌تر، همان بازیکن پرتلاش همیشگی بود.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در اطراف شهرک صهیونیست نشین شافی شومرون در غرب نابلس خبر دادند که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.
پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدن یک زن صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در حومه تل آویو را تأیید کرد.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
دو روز گذشته (چهارشنبه) وزارت دفاع آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیرو‌های ارمنی در منطقه قره باغ خبر داد؛ عملیاتی که گفته می‌شود به تلافی کشته شدن یکی از سربازان آذربایجانی انجام شده است.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ