فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چمران تاکید کرد: در شرایط بحرانی که حضور غمه کشان در محدوده هست و پلیس زمان محدودی را برای حضور در محدوده دارد شش ساعت وقت می‌دهند که قطعا نمی‌شود در این مدت از شیوه تخریب با بیل و کلنگ استفاده کرد. نوع تخریبی که در آنجا از آن بهره گرفته شده شیوه‌ای است که در طرح تخریب برای این ساختمان دیده شده بود.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
رییس پلیس راه البرز یاداور شد: باتوجه به فصل بهار و شرایط ناپایداری جوی مسافران قبل ازسفر ضمن اطلاع ازوضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.
پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از جوانان علاقمند به خدمت در رسته‌های پلیس آگاهی دعوت به همکاری کرد.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: روند تصادفات نسبت به روز‌های اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده چالوس که از شب گذشته به دلیل شرایط جوی بسته شده بود هم‌اکنون بازگشایی شده است.
اهالی روستایی در جنوب کلمبیا که از چند هفته پیش اعتراضاتی را علیه شرایط کار آغاز کرده‌ اند، ۷۹ پلیس و ۹ کارمند را به گروگان گرفتند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز معابر شهر تهران خلوت است و رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ شرایط رانندگی در روزهای برفی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شرکت شهروندان در کلاس‌های آموزشی قرارگاه سرعت توضیح داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شرایط جوی به همکاران خود دستور داده‌ایم تا در صورتی که از ایمنی جاده‌ها مطمئن نیستند با اطلاع رسانی راه را مسدود کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره عوامل موثر در بروز تصادفات،برخی قوانین نیاز به بازنگری با شرایط جدید دارد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگان خواست در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
اگر تعهدات رعایت شود و فرصت طلبی در شرایط آلودگی سیاسی نداشته باشیم می توانیم در یک شرایط منطقی بیاییم مجوزی را دریافت کنیم و خواسته ای یا مخالفتی و یا اصلاحیه ای را دنبال کنیم
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.
شلمچه- رئیس پلیس راهور فراجا، شرایط برای تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زوار سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ