عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور بود که اگر روش اجرا اصلاح شود قطعا دولت می تواند آن را عملیاتی کند.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
مدافع تیم استقلال گفت: در این مدت هر قول یا وعده ای که مسئولان باشگاه داده اند هیچ کدام عملی نشده است.
دفتر رئیس جمهور برای تحقق وعده هایی که در همایش ملی روز شوراها از سوی سید ابراهیم رئیسی به نظام شورایی داده شد، به وزیر کشور ابلاغ کرد.
سال گذشته ۱.۳ میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به ۱.۷ میلیون دستگاه برسد؛ وعده ای که برای تحقق آن باید پیش شرط هایی رعایت شود.
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
محمدرضا زنوزی در پیام سال جدید خود نکات جدیدی را مطرح کرده است.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاری بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
ورزشگاه اختصاصی مس کرمان با وجود وعده‌های داده شده اما هنوز افتتاح نشده و زمان رونمایی از آن هم مشخص نشده است.
انتقاد نمایندگان از تیم اقتصادی دولت و وعده ثبات بازار، افزایش سرمایه بانک های دولتی و تکذیب شایعه گم شدن مبلغ واگذاری هولدینگ خلیج فارس از مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
هفته های گردشگری در پنج سال اخیر مملو از طرح ها و وعده هایی بود که همگی در راستای رونق صنعت گردشگری ایران داده شدند اما خیلی از این وعده ها در سایه کرونا رنگ باخت یا فراموش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ