منچستریونایتد مذاکرات خود را با باشگاه بایرن مونیخ برای جذب بنجامین پاوارد آغاز کرد تا با جدایی هری مگوایر به عنوان جایگزین این بازیکن راهی اولدترافورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مجموع کمک‌های غرب به رژیم کی‌یف از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، حالا از ۱۶۰ میلیارد دلار تجاوز کرده است.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
شهریار افندی زاده گفت: در حال حاضر در مسیرهای واقع در کریدورهای ترانزیتی عبوری از کشور شیوه‌های ترکیبی با تأکید بر ارتقای ظرفیت ترانزیتی کشور در دست عملیاتی شدن است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار در طول تاریخ با طراحی کاملاً ایرانی در اقیانوس آرام حاضر شدیم و از اقیانوس اطلس عبور کردیم.
حوادث جاده چالوس ناشی از ریزش سنگ به شکل خسارت‌های بالا و شدید برای خودرو‌های عبوری و همچنین جراحت و حتی مرگ برای مسافران رقم می‌خورد. شاید مهم‌ترین علتی که باعث شده «ریزش سنگ» به تهدید دائمی در جاده چالوس تبدیل شود، فرآیند عملیات ایمن سازی مسیر در دو مرحله قبل از وقوع حادثه و بعداز حوادث ریزش باشد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
علیرضا بیرانوند شانس اول دستیابی به جایزه دستکش طلایی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، بامدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی عملیاتی شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.
فرماندار استان پسکوف در روسیه در یک افشاگری، گفت که پهپادهای ناتو پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، قصد عبور از این منطقه را داشته‌اند.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
شهردار منطقه ۱۹ از اتمام عملیات تراش و زیرسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری به مساحت ۵ هزار متر مربع در راستای تسهیل عبورو مرور اتوبوس های بین شهری و سهولت تردد شهروندان خبر داد.
عملیات عبور یگان‌های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. در این مرحله، یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه، علاوه بر نصب پل‌های متحرک پی‌ام‌پی، یک پل ثابت خاکی نیز برای سهولت در تردد یگان‌های زرهی روی رودخانه ارس احداث کردند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نصب پل متحرک بر روی رودخانه ارس گفت: عملیات عبور تجهیزات زرهی و ماشین‌آلات مهندسی از روی پل نصب‌شده با موفقیت انجام شد.
عملیات عبور یگان‌های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. در این مرحله، یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه، علاوه بر نصب پل‌های متحرک پی‌ام‌پی، یک پل ثابت خاکی نیز برای سهولت در تردد یگان‌های زرهی روی رودخانه ارس احداث کردند.
عملیات عمرانی بهسازی و نگهداشت پایانه شهید سروری به مساحت ۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع در راستای تسهیل در عبورو مرور اتوبوس‌های بین شهری و سهولت تردد شهروندان در حال انجام است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.
یک گروه امداد و نجات روز چهارشنبه طی عملیاتی ۱۰۱ مهاجر سرگردان را در آب‌های مدیترانه نجات داد. بر اساس داده‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) از سال ۲۰۱۴، نزدیک به ۲۵۰۰۰ نفر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه به اروپا جان خود را از دست داده یا ناپدید شده‌اند که بیش از ۱۱۰۰ نفر در سال جاری میلادی بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ