فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های موشک بالستیک خرمشهر ۴ گفت: این موشک می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد ،حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تحریک ایران ،گشودن پرونده‌های موشکی و‌ پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع‌ در خارج و فضای رسانه‌ای و مجازی حاکی از آن است.
پرتاب موشکی حامل ۹ ماهواره به مدار زمین در انگلیس با شکست مواجه شد و ۹ ماهواره در این عملیات از بین رفتند.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه موشکی تلاش مستقر در محدوده رزمایش، طی یک عملیات پدافندی پهپاد متخاصم را منهدم کرد.
مقامات اقلیم شمال عراق بدون اشاره به حضور غیر قانونی عناصر تروریستی در اطراف مرزهای ایران، عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها را محکوم کردند.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقرها تا اقدام اطمینان‌بخش مقامات اقلیم نسبت به دورسازی تروریست‌های مزدور و جنایتکار از منطقه خواسته مشروع، قانونی و قطعی نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران بوده است.
وزارت خارجه عراق اعلام کرد: این اقدام خطرناک امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کند و باعث دوچندان شدن ترس، وحشت شهروندان غیرنظامی می‌شود.
روابط عمومی کل سپاه از عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه علیه مقرها و مراکز تروریست های تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
نیروی زمینی سپاه دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی خود را علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق انجام داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
قرار است موشک اس ال اس و کپسول اوریون روز جمعه ۴ نوامبر روی پد پرتاب قرار گیرند تا برای انجام عملیات آرتمیس یک و سفر به مدار ماه آماده شوند.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
سردار محمد پاکپور با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، گفت: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
تصاویری از مرکز عملیات سپاه پاسداران علیه گروهک‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق منتشر شده است.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ