منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی قلندیا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
طی ۲۴ ساعت اخیر مبارزان مقاومت و مردم فلسطین ۲۸ عملیات مقاومتی را علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به اجرا گذاشتند.
رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرکی در جنوبی نابلس هدف تیراندازی قرار دادند.
مردم فلسطین ساکن قدس اشغالی امروز یکشنبه اعتصاب سراسری خود را در این شهر در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.
مبارزان مقاومت فلسطین در دو عملیات تیراندازی در مناطق مختلف نابلس، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
منابع فلسطینی از سه عملیات تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری توسط رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مرکز ایست بازرسی دوتان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب جنین را به گلوله بستند.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
حماس عملیات تیراندازی امروز مبارزان مقاومت در تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست را تبریک گفت.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید گردان نابلس در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست خبر داد.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ