گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
سازمان ملل می گوید بیش از یک میلیون بشکه نفت از نفتکش در حال پوسیدگی صافر در نزدیکی یمن خارج شده است.
نیروهای حشدشعبی عملیات پاکسازی مناطقی در نزدیکی رود دیالی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
جسد یک فرد ناشناس روز یکشنبه از رودخانه بافلزجاگز در اوربرگ آفریقای جنوبی خارج شد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه عملیات پاکسازی شهر باخموت از نیروهای نظامی اوکراین خبر داد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
سازمان حشد شعبی عراق از آغاز عملیات امنیتی در شهر «آمرلی» در استان صلاح الدین و روستاهای اطراف آن با هدف پاکسازی بقایای گروه تروریستی داعش خبر داد.
نیروهای عراقی عملیاتی را در حومه سد حمرین در شمال شرق استان دیالی این کشور انجام دادند.
شهردار منطقه یک تهران از پاکسازی بستر رودخانه دربند با هدف جلوگیری از خطرات ناشی از سیل و حوادث احتمالی با حضور نیروهای عملیاتی شهرداری منطقه یک از تخت‌های فلزی و سایر منصوبات خبر داد.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.
پس از عملیات تروریستی در استانبول، مقام ارشد دولت ترکیه می‌گوید برای پاک‌سازی مرزهای جنوبی این کشور از عناصر تروریستی پ‌ک‌ک، بعد از عراق، عملیات در شمال سوریه را آغاز خواهد کرد.
تیپ ۴۰ حشد شعبی عراق از امروز یکشنبه عملیات امنیتی جدیدی را در راستای پاکسازی اطراف رودخانه زاب در استان کرکوک، آغاز کرده است.
به گفته سرپرست شهرداری آبادان پس از اتمام کار عملیات آوار برداری، شهرداری همراه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان کار پاکسازی، ترمیم شبکه فاضلاب، مرتب کردن و آسفالت مسیر‌ها و دیگر خدمات را انجام خواهد داد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ