رضا مهاجری می‌گوید در صورتی که بازیکن تیمش در صحنه اخراج مقصر باشد، با او برخورد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
رضا عنایتی برای بازی با ازبکستان و برگزار ی اردوی ترکیه در جلسه ای در فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
در ویدئویی که روس ها منتشر کرده اند، یک نفربر اوکراینی، به کمک سربازان اوکراینی که در یک سنگر گیر افتاده اند می آید و همه شان را سوار می کند ولی چند متر آن سوتر، اتفاق غم انگیزی در انتظارشان است.
زنبورها در شرایطی فصل آینده بوندسلیگا را آغاز می‌کنند که حریف خوشایندی در هفته اول انتظارشان را نمی‌کشد.
پاهایی متورم با پوستی ضخیم که عفونت در انتظارشان است نشانه‌هایی از یک بیماری نادر و عجیب هستند که بیش از همه، مردمان محروم و فقیر برخی از کشورهای آفریقایی را مبتلا می‌کند و جان آنها را به خطر می‌اندازد.
در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آن‌ها را به درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.
بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای جدید که درباره توهم در حافظه کوتاه‌مدت اطلاعات بیشتری می‌دهد، افراد ممکن است رویداد‌ها را اغلب ظرف چند ثانیه، به‌اشتباه به یاد بسپارند و شکل خاطره را مطابق با انتظارشان تغییر دهند.
ابرزمین‌ها با وجود فراوانی در کهکشان راه شیری، در منظومه ما یافت نمی‌شوند. اگر چنین جهانی در مجاورت ما وجود داشت عواقبی ویرانگر در انتظارمان بود.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
علیرغم آن که جهان به تازگی بهبودی از تلفات ناشی از کووید -۱۹ را تجربه کرده احتمال ظهور و شیوع یک پاتوژن بسیار کشنده‌تر وجود دارد: آنفولانزای پرندگان.
اضطراب، استرس و آینده مبهم، تنشی است که خانواده‌های زندانیان در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند، فقدان فرزند یا همسرشان آزاردهنده‌ترین احساسی است که دارند و نمی‌دانند در آینده چه سرنوشتی در انتظارشان است.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
بازیکنان تیم ملی مراکش بیخیال پاداش نجومی که در انتظارشان است، به تاریخ‌سازی می اندیشند.
متئو کواچیچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی، مدعی شد برابر بلژیک بازی سختی در انتظار این تیم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما اروپایی‌ها که ادعا دارید، مدافع حقوق زن هستید، یک نفر مانند زینب کبری سلام الله علی‌ها بیاورید، ما افتخارمان زینبی بودن است، زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، زنانی خودفروخته، تن‌محور به تعبیر خودتان، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند که هیچ جامعه صالحی از آن‌ها پرورش پیدا نمی‌کند و شما جنایتکار هستید که زن بی‌ارزش را جایگزین زنان ارزشمند می‌کنید و شما خیانتکار به بشریت هستید.
هروه رنار معتقد است تقابل عربستان و مکزیک، بازی مرگ و زندگی است اما شاگردان او برای تاریخ‌سازی تلاش خواهند کرد.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
وی در خصوص عملکردش در بخش انفرادی مسابقات گفت: از کسانی که در بخش انفرادی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم. انشاا... در میادین بعدی پاسخگوی به حقی برای آن‌ها خواهم بود.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: از کسانی که در بخش انفرادی مسابقات جهانی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.
بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی خودشان را برای بازی مقابل ویتنام آماده کردند که پیروزی قابل پیش‌بینی‌ای در انتظارشان بود.
یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، به باشگاه پاری سن ژرمن هشدار داده در صورتی که صورت‌های مالی‌اش را با قوانین فرپلی مالی تطبیق ندهد، جریمه خواهد شد.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است همه تیم‌ها در این فصل کار سختی دارند و هیچ بازی راحتی در انتظارشان نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ